וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנה העלה את אל נאסר לשלב הבא בגביע, בנזמה כבש באל איתיחאד

הקבוצה של רונאלדו, שהתפרץ על השופט, ניצחה 0:1 בהארכה את אל איתיפאק של ג'רארד, הצרפתי חתם את התוצאה ב-0:3 על אל פחיאה בשמינית גמר גביע המלך הסעודי

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט 30.10/ספורט1

שמינית גמר גביע המלך הסעודי המשיכה הערב (שלישי) עם שניים מהמועדונים הבכירים בקבוצה מהמפרץ, כשאל נאסר של כריסטיאנו רונאלדו הזדקקה לשער מאוחר של סאדיו מאנה בהארכה על מנת לנצח את אל איתיפאק של סטיבן ג'רארד, בעוד אל איתיחאד לא התקשתה עם 0:3 חלק על אל פייחה.

הקפטן הפורטוגלי לא היה רגוע, ערב אחרי שלא לקח חלק לראשונה מאז תחילת המילניום בטקס כדור הזהב, וכבר בדקה ה-12 התפרץ על השופט וראה את הכרטיס הצהוב. בהמשך רונאלדו היה קרוב גם לראות כרטיס צהוב שני עם עבירה בוטה, אך נראה שהשופט ריחם על CR7, והיה רחוק מלעשות זאת עם אנדרסון טליסקה שראה אדום ישיר לאחר ששלח יד לפנים של שחקן היריבה. הקבוצה של ג'רארד, ג'ורדן הנדרסון וג'ורג'יניו וויינאלדום לא ניצלה את היתרון המספרי, ובדקה ה-89 עלי עבדואללה חזאזי הורחק גם הוא והמשחק עבר ל-10 מול 10 בחצי שעה נוספת של הארכה.

בתוספת הזמן, מאנה דחק מקרוב (107) את שער הניצחון שהעלה את אל נאסר לסיבוב הבא על חשבון חבריו מליברפול בעבר.

צפו ברונאלדו זועם על השופט

שחקן אל איתיחאד, קארים בנזמה. Khalid Alhaj/MB Media, GettyImages
חתם את תוצאת הסיום בדרך לשלב הבא עם שער גדול. בנזמה/GettyImages, Khalid Alhaj/MB Media

צפו בשער הענק של בנזמה

במשחק השני שהתקיים, אל איתיחאד, אלופת הליגה הסעודית, לא התקשתה עם 0:3 חלק על אל פייחה. עבדראזאק חמדאללה כבש צמד (5 ו-87), אבל השער היפה של המשחק הגיע בתוספת הזמן (90+4) כשקארים בנזמה חלף על פני ההגנה של אל פייחה ובביצוע מרהיב בעט לחיבורים כדי לחתום את תוצאת הסיום עם הכרטיס לרבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully