וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא ממש נכנס במוחמד סלאח, שהתחיל לבכות. הוא גמר אותו"

ג'ון אובי מיקל, קשר צ'לסי בעבר, ניסה להסביר כיצד קווין דה בראונה והכוכב המצרי כשלו בתקופתם בלונדון: "מוריניו לא יעשה דברים כאלה כיום"

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 0:3 בחוץ על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

קווין דה בראונה ומוחמד סלאח, כוכבי מנצ'סטר סיטי וליברפול, הם ללא צל של ספק שניים מהכדורגלנים הכי טובים בעולם בשנים האחרונות, שניים שלא במקרה הובילו את קבוצותיהם לזכייה באליפות ובליגת האלופות לאורך השנים. היום (שלישי) נחשפו סיפורים ראשונים מהתקופה שלהם בצ'לסי בעשור הקודם, אז הם נחשבו לכוכבים פוטנציאליים שלא פרצו, נמכרו ובסופו של דבר חזרו לאנגליה כדי לנצח את צ'לסי.

מי שחשפו את הסיפורים על היחס לו זכו דה בראונה וסלאח היו ג'ון אובי מיקל וג'ון טרי, כדורגלני העבר שהיו שניים מהשחקנים הבולטים של צ'לסי באותם ימים. "סלאח וגם קווין היו חסרי מזל שהבוס בזמנו, ז'וזה מוריניו, לא לקח שבויים באותם ימים", מספר מיקל, "אם לא עבדת קשה ועשית את העבודה שלך, ולא משנה מי אתה, הוא היה יוצא עלייך. פעם אחת במחצית מוריניו פשוט נכנס בסלאח, שהתחיל לבכות. חשבנו לעצמנו 'בסדר, הוא ביקר אותו ועכשיו ייתן לו לחזור לשחק', אבל הוא פשוט הרס את הילד ואז הוציא אותו. זו הייתה המנטליות של מוריניו באותן שנים, היום הוא לא היה עושה דבר כזה".

שחקן צ'לסי קווין דה בראונה. GettyImages
"אף אחד לא רצה לשחק איתו". דה בראונה בימיו בצ'לסי/GettyImages

כאשר נשאל מיקל על דה בראונה, השיב: "אני חושב שהוא פשוט לא היה מתאמן טוב באותה תקופה. הוא היה מגיע לאימונים עם הראש למטה, כנראה בגלל שלא היה משחק הרבה, כל הזמן כועס וזועף. הוא היה כמו ילד שמגיע לגן המשחקים ואף אחד לא רוצה לשחק איתו. אני זוכר שפעם סמואל אטו ממש התעמת איתו במגרש האימונים כי הוא רצה שקווין יתאמץ וישקיע יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully