וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 כדורי זהב לא שכנעו: "קשה לומר שמסי טוב מרונאלדו או אמבפה"

מאמן נבחרת צרפת, דידייה דשאן, התייחס לזכייה של הפרעוש והטיל ספק בהכרזה כי הוא הכדורגלן הטוב בכל הזמנים: "זה מה שהארגנטינאים אומרים. קשה להכריע ביניהם"

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט 30.10/ספורט1

הזכייה של ליאונל מסי אתמול (שני) בכדור הזהב השמיני שלו בקריירה גררה תגובות רבות של שחקנים ומאמנים על גדולתו של השחקן ההיסטורי. כדורגלנים כמו ג'וד בלינגהאם, אמיליאנו מרטינס וארלינג הולאנד שיבחו את הפרעוש כשרוב הנוכחים אתמול בטקס כבר הכריזו עליו כשחקן הגדול בהיסטוריה, אך יש עדיין כמה ששמו בספק את ההכרזה הזו ושמרו לעצמם את הזכות להתווכח עם הדעה על הארגנטינאי.

דידייה דשאן, מאמן נבחרת צרפת שהפסיד למסי וארגנטינה בגמר המונדיאל האחרון, התראיין לתקשורת המקסיקנית שנכחה בטקס והודה כי לדעתו הוא אינו הכדורגלן הטוב בכל הזמנים: "זה מה שהארגנטינאים אומרים, אבל קשה לומר שמסי טוב יותר מכריסטיאנו רונאלדו או מקיליאן אמבפה, על אף שהוא צעיר יותר".

ליאונל מסי זוכה כדור הזהב 2023. GettyImages
8 כדורי זהב לא שכנעו את דשאן. מסי/GettyImages

דבריו של המאמן הצרפתי באו אחרי שמסי התראיין במהלך הערב ואמר כי "הוא לא יודע אם הוא הטוב ביותר ששיחק", ודשאן אמנם הכיר בגדולתו, אבל הסיר את חשיבות כדור הזהב מכך: "אלה שחקנים שהשאירו סימן כל כך גדול בהיסטוריה של עולם הכדורגל, קשה להכריע ביניהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully