וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויניסיוס האריך חוזה בריאל מדריד עד 2027. סעיף השחרור: מיליארד יורו

הברזילאי הגיע לבירת ספרד ב-2018 ובשנתיים וחצי האחרונות הפך לבורג מרכזי בהתקפה של הבלאנקוס. כבש 62 שערים ובישל 67 נוספים

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט 30.10/ספורט1

ויניסיוס ג'וניור האריך את חוזהו בריאל מדריד עד קיץ 2027. בהסכם החדש של הכוכב הברזילאי הוכנס סעיף שחרור בגובה מיליארד יורו. למרות החיבור הפנטסטי בין ויני למועדון הפאר, במדריד רצו לחזק את מעמדו נוכח התעניינות אפשרית של פריז סן ז'רמן או אפילו קבוצות מערב הסעודית.

ויניסיוס בן ה-23 הצטרף לריאל מדריד בקיץ 2018 אחרי שהבלאנקוס שילמו לפלמנגו 45 מיליון יורו. בשנתיים וחצי האחרונות הוא הפך לשחקן מפתח בקבוצה ואחד הברגים הכי משמעותיים בחלק הקדמי.

ויניסיוס רשם עד כה 235 הופעות בכל המסגרות במדי ריאל מדריד ובהן כבש 62 שערים ובישל 67 נוספים. בתקופה שלו בבירת ספרד הוא גם ערך בכורה בנבחרת ברזיל ומאז לבש את מדי הסלסאו ב-24 משחקים.

שחקן ריאל מדריד ויניסיוס ג'וניור. JORGE GUERRERO/AFP, GettyImages
חיבור מצוין. ויניסיוס/GettyImages, JORGE GUERRERO/AFP

למרות גילו הצעיר, ויניסיוס כבר הספיק לזכות עם ריאל מדריד בשתי אליפויות, גביע אחד, שני סופרקופה ספרדיים, גביע ליגת האלופות אחד וסופרקאפ אירופי אחד.

השחקן הבא שצפוי לחתום על הארכת חוזהו בריאל מדריד זהו רודריגו, ברזילאי נוסף שהגיע לבירת ספרד בגיל צעיר ובמהרה ביסס את מעמדו כאחד השחקנים המובילים. לפי העיתונאי פבריציו רומאנו, רודריגו יחתום על הארכת חוזה ביום חמישי ויישאר שחקן הקבוצה לפחות עד 2028. כמו במקרה ויניסיוס ג'וניור, גם אצלו סעיף השחרור יהיה בגובה מיליארד יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully