וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לייק ואימוג'ים צוחקים: כריסטיאנו רונאלדו נגד הזכייה של מסי

עיתונאי ספרדי טען שהארגנטינאי שוב לא היה ראוי לקבל את כדור הזהב ושהגיעו לו לכל אורך הקריירה רק חמישה, CR7 נראה כמי שהביע תמיכה בדעתו

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 0:3 בחוץ על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו לא נכח אמש (שני) בטקס כדור הזהב בפריז, למעשה הוא כלל לא היה מועמד לראשונה זה 18 שנה וספק אם יזכה עד שארית הקריירה בכדור הזהב השישי שלו. למרות זאת, היריבות הספורטיבית ארוכת השנים שלו עם ליאונל מסי, שזכה אתמול בכדור הזהב השמיני, נמשכת.

הפורטוגלי לא התראיין לאחרונה ונמנע מלהתייחס לזכייתו של מסי בכדור הזהב השמיני - הגדיל את הפער מרונאלדו לשלושה כדורי זהב - אבל בכל זאת הצליח להבהיר מהי דעתו, כאשר עשה "לייק" לפוסט שבו מועברת ביקורת על הבחירה במסי לשחקן הטוב בעולם בעונה החולפת.

כך נכתב בפוסט שפורסם ב"אס" וכריסטיאנו רונאלדו הזדהה איתו: "שלום חברים. מה שידענו הוא מה שקרה, הם נתנו למסי עוד כדור זהב. הוא הלך לפרוש באינטר מיאמי, אבל היה נראה שהוא כבר פרש בפריז סן ז'רמן כדי להתכונן למונדיאל. הוא זכה בגביע העולם, כן, אבל עם שישה פנדלים. המונדיאל היה לפני 10 חודשים, אנחנו כבר בנובמבר. למסי יש שמונה כדורי זהב, אבל הגיע לו לקבל חמישה. יש לו כדור זהב ששייך לאינייסטה או צ'אבי, אחד של לבנדובסקי שזכה בשישה תארים בעונה וארלינג הולאנד שהיה מלך השערים של כל המפעלים".

אם לא די בלייק, כריסטיאנו רונאלדו גם הגיב לפוסט בשלושה אימוג'ים צוחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully