וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל חטפה 3:1 מווסטהאם והודחה מגביע הליגה, יונייטד הובסה 3:0

עודכן לאחרונה: 2.11.2023 / 1:11

הפטישים ניצחו את התותחנים לראשונה אחרי קרוב לחמש שנים ועלו על חשבונם לרבע הגמר. שער גדול לנונייס ב-1:2 של ליברפול בבורנמות', ניוקאסל פירקה את מנצ'סטר יונייטד

תקציר, גביע הליגה: ווסטהאם - ארסנל 1:3/ספורט1

שלב שמינית הגמר של גביע הליגה באנגליה נמשך הערב (רביעי), כשבמוקד אירחה מנצ'סטר יונייטד את ניוקאסל בשחזור הגמר של העונה שעברה והובסה 3:0, במשחק שהגביר עוד יותר את הלחץ במועדון סביב אריק טן האח. במשחק המוקדם הובסה ארסנל 3:1 בדרבי לונדוני שאירחה ווסטהאם ולאחר מכן הצטרפו לפטישים ברבע הגמר גם ליברפול שניצחה בבורנמות' וצ'לסי שגברה על בלקבורן.

ווסטהאם - ארסנל 1:3

דקלן רייס חזר לאצטדיון שהיה לו בית, אבל לא פתח בארסנל שלראשונה העונה ספגה שלושה שערים והודחה בשמינית הגמר. אוהדי ארסנל הקניטו את אוהדי הפטישים על כך שרייס עזב אותם לטובתם, אבל על כר הדשא זו הייתה רק קבוצה אחת ששיחקה. ארסנל אמנם עלתה בהרכב משני, אבל ב-11 של מיקל ארטטה כן פתח בן ווייט שבדקה ה-14 הבקיע שער עצמי אחרי שנגח לשערו כדור שהוגבה לרחבה. היתרון המקומי הוכפל כאשר בדקה ה-50 מוחמד קודוס היתל בהגנת ארסנל והכניע את ארון רמסדייל, שהוציא כדור שלישי מהרשת כאשר בדקה ה-60 ג'רוד בואן הניף את הרגל, הכדור שינה כיוון ונכנס. מרטין אודגור רק כבש בדקה ה-90+5, אבל ארסנל שעדיין לא הפסידה העונה בליגה איבדה תואר ראשון בעקבות ה-3:1, עבור ווסטהאם שגם קטעה רצף של שלושה הפסדים בכל המסגרות, זהו ניצחון ראשון על ארסנל מאז ינואר 2019 ולמעשה הניצחון הכי גדול שלה על ארסנל בעידן הפרמיירליג.

ג'רוד בואן, שחקן ווסטהאם. GettyImages
הפטישים חגגו בדרך לשלב הבא. בואן/GettyImages

בורנמות' - ליברפול 2:1

המייטירדס סופרים ניצחן רביעי בכל המסגרות מאז החזרה מפגרת הנבחרות. זה לא היה פשוט כמו בדרך כלל במשחקים עם בורנמות', אותה ניצחה בתשעה מתוך עשרת המפגשים האחרונים, כולל אותו 0:9 בלתי נשכח באוגוסט 2022, אבל שערים של קודי גאקפו (31) וביצוע אדיר של דרווין נונייס (70) המחליף הספיקו, כאשר המקומיים רק איזנו זמנית משער של ג'סטין קלייברט בדקה ה-64. מוחמד סלאח פתח בהרכב ליברפול במפתיע, לאורך השנים הוא לא מרבה לשחק בגביע הליגה, אבל לא כבש או בישל. לואיס דיאס שוב נעדר מהסגל של ליברפול כל רקע חטיפת הוריו בקולומביה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

צפו בניצחון של ליברפול

תקציר, גביע הליגה: בורנמות' - ליברפול 2:1/ספורט1

איזה גול לנונייס

דרווין נונייס, חלוץ ליברפול. GettyImages
ביצוע מופלא. נונייס/GettyImages

צ'לסי - בלקבורן 0:1

ההתאוששות של הבלוז לפני פגרת הנבחרות נקטעה כשאכזבת העונה חזרה לסורה עם 2:0 ביתי לברנטפורד בשבת. היא ניצלה את המפגש עם המדורגת 12 בצ'מפיונשיפ כדי לחזור למסלול הניצחונות ועשתה זאת בזכות שערים של שחקן ההגנה בנואה בדיאשיל (30) שהיה פצוע תקופה ארוכה וראחים סטרלינג שקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-59 מבישול של קול פאלמר. אנסו פרננדס חזר להרכב של מאוריסיו פוצ'טינו אחרי שנעדר במשחק בשבת והציג יכולת טובה בקישור.

בנואה בדיאשיל, שחקן צ'לסי. GettyImages
חזר להרכב וכבש. בדיאשיל/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד - ניוקאסל 3:0

הלחץ על אריק טן האח גובר. מיד אחרי ההפסד באתרי ההימורים באנגליה היחס על פיטוריו כבר השתנה, ובמנצ'סטר יודעים: אם לא יהיה שיפור מהיר, ימיו ספורים. אחרי התבוסה בדרבי ביום ראשון ופתיחת העונה החלשה, היום הגיעה תבוסה 3:0 שנייה ברציפות. מיגל אלמירון (28), לואיס הול (36) וג'ו ווילוק (60) כבשו לניוקאסל, ויונייטד, בהרכב די חזק, מודחת מהמפעל המשני בצורה כואבת.

צפו ב-0:3 הגדול של ניוקאסל על מנצ'סטר יונייטד

תקציר, גביע הליגה: מנצ'סטר יונייטד - ניוקאסל 3:0/ספורט1

משחקים נוספים

איפסוויץ' - פולהאם 3:1
אברטון - ברנלי 0:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully