וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו: "ראינו אותו בנוער, וידענו שמסי יהיה הגדול אי פעם"

כוכב ברצלונה לשעבר נזכר בתחילת דרכו של הפרעוש: "שמח שהיה לי חלק בשער הראשון שלו, אלה זכרונות שלעולם לא אשכח"

צפו: ליאו מסי כבש צמד מצוין, נבחרת ארגנטינה ניצחה 0:2 בפרו במוקדמות המונדיאל/ספורט1

ליאונל מסי זכה אמש (שני) בכדור הזהב בפעם השמינית בקריירה, והמשיך לחרוט את שמו בספרי ההיסטוריה של הכדורגל העולמי. כיום כולנו יודעים שמדובר באגדה חד-פעמית, אך מתברר שגם האנשים שליוו אותו בתחילת דרכו ידעו בדיוק לאן פניו מועדות.

"אני, דקו וכל הקבוצה היינו צופים במשחקים שלו בקבוצת הנוער", סיפר רונאלדיניו ל"אתלטיק". "ידענו שהוא הולך להיות השחקן הטוב אי פעם". הפרעוש עלה לקבוצה הבוגרת ונחנך על ידי המאסטרו הברזילאי, שבישל לו את שער הבכורה בקריירת הבוגרים - ב-1 במאי 2005, מול אלבאסטה.

"זה רגע מיוחד מאוד", אמר רונאלדיניו. "שם התחילה הקריירה שלו, העובדה שהיתה לי ההזדמנות להיות חלק מתחילת הסיפור היא נפלאה. זה מילא אותי באושר לראות את הבחור הצעיר הזה, החבר שלי, כובש את שער הבכורה שלו. אלה זכרונות שלעולם לא אשכח".

רונאלדיניו שימש כמעין אח גדול עבור היורש - על המגרש ומחוצה לו. "בילינו כל כך הרבה זמן ביחד שהפכנו למשפחה", סיפר הברזילאי. "תמיד היינו ביחד, תמיד צחקנו ועשינו חיים. הוא ישב לידי בחדר ההלבשה. ליאו תמיד היה שקט יותר, אבל הסתדרנו ואנחנו מסתדרים עד הסיום".

ליאונל מסי, רונאלדיניו, ברצלונה 2005. GettyImages
צמד חמד. מסי ורונאלדיניו/GettyImages

ב-2008 נמכר רונאלדיניו למילאן, בין היתר כדי לפנות מקום משמעותי יותר למסי ולפי דיווחים, כדי לאפשר לפרעוש לגדול בסביבה מעט מקצוענית יותר. השניים שמרו כמובן על קשר: "בכל פעם שאנחנו נפגשים זה תענוג. זה משמח אותי מאוד לראות חברים שלי שהגשימו את חלומותיהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully