וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדים, אצטדיון, מחנה אימון: הסוגיות הפתוחות בנבחרת ישראל

31.10.2023 / 9:14

משלחת של ההתאחדות לכדורגל תמריא להונגריה כדי לסגור את כל הקצוות לקראת שני משחקי ה"בית" המכריעים נגד שוויץ ורומניה. התקווה: תותר כניסת קהל. בניון וחזן רצו מחנה אימון לפני משחק החוץ בקוסובו, אבל לא בטוח שזה בר ביצוע

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט 30.10/ספורט1

15 ימים לפני משחק הבית של נבחרת ישראל נגד שוויץ ושני אלמנטים מאוד משמעותיים טרם נקבעו. הראשון הוא האם המשחק ייערך בבודפשט ובאיזה אצטדיון, והשני האם המשחק יהיה עם קהל. כזכור, אופ"א נתנה את ההיתר שלה לקיום המשחקים נגד שוויץ ורומניה במוקדמות יורו 2024 בהונגריה, אבל שתי הסוגיות המרכזיות הללו טרם נקבעו.

משלחת של ההתאחדות לכדורגל אמורה להמריא להונגריה בזמן הקרוב על מנת לסכם עם ראשי ההתאחדות המקומית ונציגי הממשלה, באיזה אצטדיון יתקיים המשחק והאם תותר כניסת אוהדים.

נושא הקהל מאוד חשוב בכל הנוגע לעידוד שבנבחרת רוצים לקבל. ישראלים רבים שנמצאים בהונגריה ובאירופה ירצו להגיע למשחק ולתמוך בנבחרת ויתרה מכך: מאז הפרסום שהמשחק ייערך בהונגריה, ישנה תכונה רבה בקרב ישראלים שרוצים לטוס לצמד המשחקים שם, כדי לעודד וגם בשביל לקחת פסק זמן של כמה ימים מהמלחמה והאווירה הקשה בארץ. גם העובדה שמדובר בשני משחקי בית בהפרש של שלושה ימים, הופכת את הטיסה להונגריה לאטרקטיבית במיוחד. אם תותר כניסת קהל, ההערכה היא שלא מעט ישראלים יגיעו מהארץ.

מאמן נבחרת ישראל אלון חזן עם המנהל המקצועי יוסי בניון. ברני ארדוב
לוח זמנים מאתגר במיוחד חזן ובניון/ברני ארדוב

את רצף המשחקים שלה, נבחרת ישראל לא תתחיל בהונגריה, אלא במשחק חוץ בקוסובו ב-12 בנובמבר. מבחינת ההתאחדות מדובר בתאריך שנקבע במיוחד על ידי פיפ"א ואופ"א ומכאן שהציפייה היא שהמועדונים ישחררו את השחקנים כבר למשחק הזה.

על פי מה שמבינים בהתאחדות רק אנטליאספור לא מחויבת לשחרר גם את רמזי ספורי וגם את שגיב יחזקאל מאחר שלפי ההחלטה קבוצה חייבת לשחרר רק שחקן אחד. יחד עם זאת, בהתאחדות משוכנעים ששניהם יידעו להוציא את האישורים מראשי אנטליאספור כדי להיות בסגל כבר נגד קוסובו.

טרם נקבע האם יתקיים מחנה אימון מקוצר בשבוע הבא. יוסי בניון ואלון חזן רוצים לקבל את השחקנים כבר ב-6 בנובמבר, אבל נציגי מכבי חיפה ומכבי תל אביב לא יוכלו להתאמן כי יש להם משחקים במסגרת אירופית והקבוצות של הלגיונרים לא מחויבות לשחרר אותם כל כך מוקדם. לכן ייתכן שמחנה אימון כזה לא יתקיים ושחזן יספיק להעביר שני אימונים בלבד לפני המשחק בקוסובו ב-12 בנובמבר.

עוד בוואלה!

זהבי: "מאוד רציתי לחזור לנבחרת, החלטתי לתת דוגמה אישית"

לכתבה המלאה

המשחקים שנותרו לישראל:

קוסובו (חוץ)
שוויץ (בית בהונגריה)
רומניה (בית בהונגריה)
אנדורה (חוץ)


המשחקים שנותרו לשוויץ:

ישראל (חוץ בהונגריה)
קוסובו (בית)
רומניה (חוץ)


המשחקים שנותרו לרומניה:

ישראל (חוץ בהונגריה)
שוויץ (בית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully