וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

22 דקות לשון וייסמן בהפסד המשוגע של גרנאדה 3:2 לוויאריאל

החלוץ חזר לסגל ועלה מהספסל, אבל לא הצליח לסייע לחבריו לחזור מפיגור של שלושה שערים במשחק שבו הובקעו כל חמשת הגולים עד הדקה ה-33. ניצחון יקר ליריבת מכבי חיפה בליגה האירופית

תקציר: אמפולי - אטאלנטה 3:0/ספורט1

שון וייסמן נותר מחוץ לסגל בשבוע שעבר כאשר גרנאדה התארחה אצל אוסאסונה מסיבות ביטחוניות, אבל הערב (שני) כבר חזר לסגל ובדקה ה-68 עלה מהספסל בניסיון לסייע לחבריו לחזור מפיגור של שלושה שערים לשוויון מול ויאריאל. לצערו של הישראלי, עד הסיום התוצאה לא השתנתה והצוללת הצהובה חגגה 2:3 ושלוש נקודות חשובות אחרי שלא הצליחה לנצח כלל בחמשת משחקי הליגה הקודמים.

ויאריאל, יריבת מכבי חיפה בליגה האירופית שכמובן לא שיחקה בשבוע שעבר מכיוון שהמשחק שלה נגד מכבי חיפה נדחה ל-6 בדצמבר, עלתה ליתרון מהיר משער של ג'רארד מורנו בדקה ה-18 מבישול של אלכסנדר סורלות', השלים צמד בפנדל מוצלח בדקה ה-23 וכבר בדקה ה-0:3 סורלות' גם מצא את הרשת וקבע 0:3 מוחץ. המחצית הראשונה נהייתה מטורפת עוד יותר כאשר ריקרד סאנצ'ס צימק ל-3:1 כעבור דקה אחת בלבד ובדקה ה-33 מירטו אוזוני עם שער יקר קבע 3:2. למרות זאת, הניסיונות של גרנאדה להיחלץ מהמקום ה-19 ולפני האחרון לא צלח והיא ספגה הפסד שני רצוף ובסך הכל היא ברצף של שמונה משחקים ללא ניצחון בליגה, מאז ה-2:3 הביתי על מאיורקה במחזור השלישי שהיה הניצחון היחיד שלה.

ג'רארד מורנו, שחקן ויאריאל. GettyImages
צמד מהיר וחזרה למסלול הניצחונות. מורנו/GettyImages

לגיונר נוסף ששיחק הערב זהו דן גלזר, שהשלים 90 דקות וספג כרטיס צהוב בהפסד הביתי של אופי כרתים 2:0 לאולימפיאקוס החזקה, שנהנתה מצמד של דניאל פודנס. אולימפיאקוס שמרה על מרחק נקודה מפנאתינייקוס המוליכה, אופי כרתים וגלזר ירדו למקום השביעי בעקבות המעידה השנייה ברצף בליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

סתיו למקין הפצוע לא נכלל גם היום בסגל שחטאר דונייצק שניצחה בחוץ 0:3 את ויקטוריה במסגרת הגביע האוקראיני. בליגה הרומנית עלה זיו מורגן מהספסל בדקה ה-88 בניצחון קלוז' 1:3 על פארול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully