וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר זוהר במסר: "אנחנו במלחמה, אבל נשמור על עולם הספורט חי"

30.10.2023 / 19:35

שר התרבות והספורט העביר בדיון שנערך עם כל ראשי האיגודים, העמותות וההתאחדויות: "יידרשו 60 מיליון לעולם הספורט מדי חודש, בעזרתכם נצליח"

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט 30.10/ספורט1

על רקע המלחמה והשפעותיה על עולם הספורט, זימן שר התרבות והספורט מיקי זוהר את ראשי עולם הספורט בישראל - איגודים, עמותות והתאחדויות לדיון שנערך במתחם הפיס ארנה בירושלים.

במהלך הפגישה הבטיח השר זוהר מספר דברים ואמר בין היתר: "צריך להבין שישראל במלחמה. השחקנים והשחקניות יצטרכו להבין גם כן שהחוזים שלהם לא ימולאו תמיד עד תומם. אני קורא לכם המנהלים לחשוב מה המינימום והמקסימום שאתם יכולים לתת לשחקן בזמן המלחמה וככה תתנהלו".

בכירי הספורט בדיון עם מיקי זוהר. עודד קרני/לע״מ,
"נשמור על עולם הספורט חי". זוארץ ובכירי הספורט/עודד קרני/לע״מ

עוד אמר השר זוהר: "אני פועל כדי שהחשב הכללי יביא לנו עכשיו את 100 אחוז מהתמיכה כדי לתת אוויר עד שנביא את המענים הספציפיים שדיברנו עליהם. יש לנו מו"מ אחד שכבר הסתיים מול האוצר ותוך שבועיים-שלושה תוכלו לראות את הכסף. במתווה הזרים יש סעיף תקציבי של 142 מיליון שקל שימנף את ענפי הכדור, מתווה שעומד בעינו, לא הסכמתי לבטל אותו. זה חמצן לליגת העל ולליגה הלאומית, אם ניקח את זה הענף יקרוס. אלחם כדי שהמתווה יעמוד ולא יבוטל במסגרת השינויים התקציביים".

השר זוהר אמר עוד בדיון: "העזרה הכספית של המדינה תשמור על עולם הספורט חי. ככל שנעביר את המשאבים מהר יותר, כך נמנע קריסה של איגודים שונים. לא יודע אם זה יהיה פיצוי מרשות המיסים או שאנחנו נשלים את הסכום שרשות המיסים תביא ל-70 אחוז. יידרשו 60 מיליון לעולם התרבות ו-60 מיליון לעולם הספורט מדי חודש כדי להציל אותו בתקופה הזו. זה בר השגה ובעזרתכם נצליח".

  • עוד באותו נושא:
  • מיקי זוהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully