וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו לא אשמתו של גאבי": אורליאן טשואמני יצא להגנת קשר ברצלונה

ברשתות החברתיות נטען שהצרפתי שיחסר לריאל מדריד בחודשיים הבאים נפגע בקלאסיקו מתיקול של הכוכב הצעיר, אך הכחיש זאת: "נפצעתי בסוף המחצית הראשונה"

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט 30.10/ספורט1

ריאל מדריד השלימה מהפך בתוספת הזמן בקלאסיקו בשבת וניצחה את ברצלונה, אבל בבוקר שאחרי המשחק התברר כי אורליאן טשואמני אובחן עם שבר מאמץ בכף רגלו השמאלית וייעדר קרוב לחודשיים. אוהדי ריאל מדריד ברשתות החברתיות השונות האשימו את גאבי בפגיעה בקשר הצרפתי שלהם והחלו בקמפיין נגד הכוכב הצעיר של הקטלאנים.

טשואמני, במעשה אצילי ומאוד מכבד, החליט לשים סוף לשמועות על כך שגאבי פצע אותו. כאשר ראה הצרפתי שרשת "DAZN" לטענתה "חושפת את הרגע שבו טשואמני נפצע בקלאסיקו", ציטט את אותו סרטון וכתב : "זו לא אשמתו של גאבי. נפצעתי בסיום המחצית הראשונה". טשואמני השלים 90 דקות בקלאסיקו ומכיוןן שמדובר בשבר מאמץ, בהחלט ייתכן שהוא שיחק לכל אורך המחצית השנייה כשהוא עם שבר מאמץ חלקי בכף רגלו, דבר שסביר להניח החמיר את הפציעה.

טשואמני מגן על גאבי

אורליאן טשואמני, קשר ריאל מדריד. GettyImages
מגן על גאבי. טשואמני/GettyImages

טשואמני עשוי לשוב לשחק רק ב-2024 בעקבות הפגיעה. אם אכן לא ישוב לשחק ב-2023, יחמיץ את משחקי הליגה נגד ראיו וייקאנו, ולנסיה, קאדיס, גרנאדה, בטיס, ויאריאל, אלאבס ואולי גם את מאיורקה שמתוכנן ל-3 בינואר. במסגרת ליגת האלופות יחמיץ את שלושת המשחקים הבאים בשלב הבתים, מול בראגה, משחק בית נוסף נגד נאפולי ואת מחזור הסיום בגרמניה מול אוניון ברלין. יש לציין שהעונה ריאל מדריד לא הפסידה באף משחק שטשואמני פתח בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully