וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מארסיי רגמו את האוטובוס של ליון, פאביו גרוסו נפגע בראשו

המאמן האיטלקי דימם ונחבש עם ההגעה לסטאד ולודרום, גם אוהדים נפצעו. המנהלת רצתה בכל זאת לקיים את המשחק, אך נאלצה לבטלו

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 0:3 בחוץ על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

אירוע אלימות חריג הערב (ראשון) בצרפת, כאשר האוטובוס של ליון הותקף בדרכו לסטאד ולודרום על ידי אוהדי מארסיי. בין היתר זרקו האוהדים בלוקים על האוטובוס ופגעו במאמן פאביו גרוסו שנפצע בראשו ונזקק לטיפול רפואי עם ההגעה לאצטדיון, וכן בעוזרו שישב לצדו. שני בלוקים הצליחו לשבור את הזגוגית הכפולה בשמשת האוטובוס ואלוף העולם האיטלקי דימם לא מעט על פי התמונות שפורסמו, ונחבש לאחר מכן בעקבות חתך של 3 ס"מ מעל עינו השמאלית שמקשה על הראייה.

למרות הפגיעה, במנהלת הליגה הצרפתית הבהירו תחילה כי המשחק צריך להתקיים וליון אפילו פרסמה את ההרכב שלה, אך שריקת הפתיחה נדחתה ובסופו של דבר הוחלט בצדק לבטל את המשחק. שחקני ליון לא הסכימו לעלות לחימום ואנשי מארסיי, ביניהם המאמן ג'נארו גאטוזו, נשיא המועדון פאבלו לונגוריה ושחקן העבר ז'אן פייר פאפן נכנסו לחדר ההלבשה כדי לשאול לשלומם יחד עם ג'ון טקסטור, הבעלים של ליון.

השופט פרנסואה לטזייה הסביר את ההחלטה: "קיימנו פגישת חירום כדי לשמוע את כל הצדדים בעקבות פציעתם של אנשי הצוות של ליון. בפגישה הובהר מצד ליון כי אין רצון לקיים את המשחק ובהתאם לפרוטוקול הליגה הוחלט רשמית שהמשחק לא ייערך הערב".

בנוסף, דווח גם על כך שכ-100 רעולי פנים התקיפו עם אבנים ורימוני עשן שלושה אוטובוסים של אוהדי ליון. כמה אוהדים נפצעו.

גם אוהדי ליון הותקפו

האוטובוס של ליון לאחר התקפת אוהדי מארסיי. CHRISTOPHE SIMON/AFP, GettyImages
השמשות המנופצות באוטובוס של ליון/GettyImages, CHRISTOPHE SIMON/AFP

גרוסו בן ה-46 מונה למאמן ליון לפני כחודש וחצי, לאחר שהועדף על פני גאטוזו שקיבל לאחר מכן את התפקיד במארסיי. זה אמור היה להיות מפגש ראשון אי פעם ביניהם כמאמנים, אחרי שהיו שותפים כזכור לזכייה של איטליה במונדיאל 2006. גרוסו עד כה ללא ניצחון וליון שקועה עמוק במקום האחרון בליגה הצרפתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully