וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הוא חזר: עבדולאי סק נחת בישראל ויצטרף לאימוני מכבי חיפה

29.10.2023 / 19:49

אחרי עלי מוחמד, גם הבלם הסנגלי בחר לשוב ארצה ולא לחכות להתכנסות בקפריסין. שחקן בקבוצה: "הזרים שלנו נוצרו מחומר מיוחד"

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט 29.10/ספורט1

עבדולאי סק, בלמה של מכבי חיפה, נחת היום (ראשון) בישראל ויצטרף לאימוני הקבוצה. הסנגלי הבינלאומי היה אמור לחבור לקבוצה בקפריסין ב-5 בנובמבר, כמו יתר הזרים, אך בסופו של דבר הודיע שהוא מעוניין להגיע לישראל ולהצטרף מיידית לאימונים, כמו עלי מוחמד שחזר ארצה בשבת.

סק, שחתם על חוזה חדש לפני כחודשיים עד לקיץ 2026, נחשב כידוע למעוז ההגנה הירוקה ובקבוצה חששו עוד לפני המלחמה כיצד יוכלו להסתדר בלעדיו בזמן אליפות אפריקה בחודש ינואר 2024. "סק הגיע? לא ידעתי את זה, אבל עושה רושם שהזרים שלנו לא רק משהו מיוחד על כר הדשא, אלא נוצרו מחומר מיוחד בכלל", אמר שחקן בקבוצה. "ברור שחלק מהם מפחדים ואנחנו מרגיעים אותם, אבל כולם מאוד אוהבים את האוהדים ואת ישראל".

בקבוצה ממשיכים במקביל גם בפעולות למען תושבי עוטף עזה וכן בפעילות אל מול חיילים שנשלחו לשדות הקרב וכן כאלו שנפצעו.

עבדולאי סק מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"לא רק משהו מיוחד על כר הדשא". עבדולאי סק/מאור אלקסלסי

בצד המקצועי, בעוד שדולב חזיזה לא יהיה כשיר למשחק מול ויאריאל ב-9 בנובמבר, בקבוצה מנסים להכשיר את ענאן חלאיילי. השחקן הצעיר צפוי להיות מזומן גם למשחקי הנבחרת ועושה מאמצים גדולים להיות כשיר למפגש עם הספרדים ולארבעת משחקי הנבחרת.

במכתב של המנכ"ל איציק עובדיה לאוהדים, הוסבר כי מנהלת הליגות מתכוונת לחדש את משחקי ליגת העל ב-25 בנובמבר עם המחזור השישי ויש המתנה להחלטה בנוגע למתווה הקהל. באשר להחזרים הכספיים, הודיע המנכ"ל כי אוהדים שרכשו כרטיסים למשחק הביתי מול ויאריאל בליגה האירופית יזוכו באופן אוטומטי במהלך חודש נובמבר ואילו אוהדים שרכשו מנוי לכל שלב הבתים בליגה האירופית יזוכו באופן אוטומטי במהלך דצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully