וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למען שחרור החטופים: 230 אלומות אור נישאות בשמי ירושלים

עיריית ירושלים וחברת אריאל חנכו את מיצג "אורות של תקווה" ברחבת הארנה, בשטח המתפרס על פני כ-1,000 מ"ר ומגיע לגובה של כ-300 מטרים. "זהו מסר לעולם להתאחד סביב המאמץ להחזיר את כולם בשלום הביתה"

חיסול מפקד הכוח הימי של חטיבת עזה/דובר צה"ל

בעולם נורמלי, הפיס ארנה בירושלים היה אמור להתמלא הערב (ראשון) ב-11 אלף צופים, לקראת המשחק המסקרן בליגת העל בין הפועל ירושלים למכבי תל אביב. אלא שהעולם שבו אנו חיים בשלושת השבועות האחרונים הוא הכל חוץ מנורמלי; האדומים מתכוננים בבלגרד למשחק ה"ביתי" מול גלאטסראיי בליגת האלופות, הצהובים כבר נמצאים במילאנו לקראת המפגש איתה ביורוליג ביום שלישי, והארנה תישאר ריקה, סגורה וחשוכה למשך תקופה לא ידועה.

230 אלומות אור, כמניין מספר החטופים הנמצאים בשבי החמאס, מתפרסות בימים אלה ברחבת ההיכל בירושלים, על פני שטח של כ-1,000 מ"ר. הן עולות לגובה של כ-300 מטרים, מורכבות מפנסי קסנון עוצמתיים שלכל אחד מהם קרן אור אחת, שיאירו את שמי ירושלים בצבעים שונים למשך 230 שניות, כמה פעמים בכל ערב. ליד כל אלומת אור מוצבת תמונה ושם של כל אחת ואחד מהחטופים.

מיצג אורות של תקווה בארנה בירושלים. ארנון בוסאני, אתר רשמי
המיצג המרגש בארנה/אתר רשמי, ארנון בוסאני
מיצג אורות של תקווה בארנה בירושלים. ארנון בוסאני, אתר רשמי
הארת השמיים נמשכת 230 שניות בכל פעם/אתר רשמי, ארנון בוסאני

את המיצג הזה, הקרוי "אורות של תקווה", חנכה עיריית ירושלים בסוף השבוע באמצעות החברה העירונית אריאל, כאות הזדהות עם החטופים הנמצאים בשבי חמאס בעזה ולהעלאת המודעות הבינלאומית. זהו מסר ברור ובהיר להשבת החטופים לישראל.

בחנוכת המיצג השתתפו נציגים ממשפחות החטופים. "אנו מאירים את השמיים למען החטופים והמשפחות, ומתפללים לחזרתם הביתה במהרה", אמר ראש העיר משה ליאון. מנכ"ל אריאל, אורי מנחם, הוסיף כי "מיצג 'אורות של תקווה' שיוצא מירושלים מעביר מסר לעולם להתאחד סביב המאמץ להחזיר את כל החטופים בשלום, ושעם ישראל לא שוכח ולו לרגע את קרני האור המוחזקים כשבויים בעזה".

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully