וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טשואמני אובחן עם שבר מאמץ אחרי הקלאסיקו וייעדר כחודשיים

קשר ריאל מדריד עבר בדיקות אחרי הניצחון הדרמטי על ברצלונה, הבלאנקוס אישרו את הפציעה שעל פי ההערכות תשבית אותו עד סוף 2023

תקציר ניצחונה של באיירן מינכן 0:8 על דרמשטאדט, כולל שער מחצי מגרש של הארי קיין/ספורט1

ריאל מדריד השלימה מהפך אתמול (שבת) בקלאסיקו הודות לצמד של ג'וד בלינגהאם שבתוספת הזמן קבע 1:2 והכריע את ההתמודדות בברצלונה, אבל בבוקר שאחרי המשחק הגיעו חדשות פחות טובות עבור הבלאנקוס. בחודשיים הקרובים תיאלץ ריאל מדריד להסתדר ללא אורליאן טשואמני, הקשר הצרפתי שאובחן הבוקר עם משבר מאמץ בכף רגל שמאל ושבעקבותיו לא אמור לשוב לשחק בשנת 2023.

"לאחר בדיקות שעבר אורליאן שטואמני על ידי שירותי הרפואה של ריאל מדריד, הוא אובחן עם שבר מאמץ חלקי בכף רגל שמאל", הודיעו הבלאנקוס מבלי להתחייב לזמן שייעדר, אך ההערכות הן על חודשיים.

אורליאן טשואמני, קשר ריאל מדריד. GettyImages
ישוב רק בתחילת 2024? טשואמני בקלאסיקו נגד ברצלונה/GettyImages

אם אכן לא ישוב לשחק ב-2023, אלא רק בתחילת 2024, יחמיץ טשואמני את משחקי הליגה נגד ראיו וייקאנו, ולנסיה, קאדיס, גרנאדה, בטיס, ויאריאל, אלאבס ואולי גם את מאיורקה שמתוכנן ל-3 בינואר. במסגרת ליגת האלופות יחמיץ את שלושת המשחקים הבאים בשלב הבתים, מול בראגה, משחק בית נוסף נגד נאפולי ואת מחזור הסיום בגרמניה מול אוניון ברלין. יש לציין שהעונה ריאל מדריד לא הפסידה באף משחק שטשואמני פתח בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully