וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסבר לספסול? מאמנו של אצילי: "אוהב שחקנים עם גישה מקצוענית"

בזמן שבאמירויות תוהים אם הישראלי "חסר מזל או חסר יכולת", אלפרד סחרודר ספק שלח מסר עוקצני: "מי שמשקיע, משיג תוצאות"

תקציר: מכבי חיפה - פנאתינייקוס 0:0/ספורט1

הדעיכה במעמדו של עומר אצילי נמשכת. שחקן הכנף חזר אתמול (שבת) להרכב אל עין אחרי שלא נכלל בסגל בשני המשחקים הקודמים ולפני שלושה משחקים עלה מהספסל, אבל הוחלף כבר בדקה ה-19 לאחר שהמגן הימני הורחק ומאמנו אלפרד סחרודר נאלץ לבצע חילוף הגנתי.

אל עין אגב ניצחה 1:3 במשחק וניצבת במקום הראשון בליגה, ונראה שכל עוד הקבוצה ממשיכה להצליח ולנצח, יהיה קשה לאצילי לשקם את מעמדו. אמש הוא נראה שפוף אחרי שהוחלף, ובאמירויות מנסים להבין מה עומד מאחורי הספסול המתמשך שלו, שהגיע אחרי רצף של משחקים טובים.

"לא ברור מה קורה עם אצילי. סחרודר מתעלם ממנו לחלוטין, ונראה שהמוצא הקל מבחינתו הוא להשאיר אותו בחוץ", כתבו אמש. "נותר רק לקוות שהוא יוכל להפיק ממנו יותר, כי כל קבוצה אחרת תפיק ממנו יותר". בכתבה אחרת במפרץ, תהו "מה אצילי יותר - חוסר מזל, או חסר יכולת? לאחרונה הוא בקושי משותף, ובטוח שלמאמן יש סיבה טובה".

עומר אצילי, שחקן אל עין. אל עין, אתר רשמי
אפשר לעצור את הדעיכה? אצילי/אתר רשמי, אל עין

רמז לנסיבות בהן אצילי לא משחק, סיפק סחרודר במסיבת העיתונאים אחרי המשחק, בה ספק שלח מסר מרומז לאצילי. "יש סוג שחקנים מסוים שאני אוהב ומעריך. כששחקנים משקיעים במגרש, כשהם מתנהלים במקצוענות ועולים למגרש במטרה להיות פעילים, זה סימן טוב. שחקנים כאלה תמיד מסבים לי אושר, כי ששחקנים משקיעים, הם מגיעים לתוצאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully