וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין מעורב וצופה באימונים מהבית: כך מתכוננת מכבי ת"א לזוריה

בניגוד למרבית קבוצות ליגת העל, רוב הצוות המקצועי של הצהובים לא נמצא בישראל. אז כיצד מתנהלים אימוני הקבוצה פחות משבועיים למשחק בקונפרנס ליג וכאשר בנוסף לשחקנים הזרים גם המאמן ועוזריו מפוזרים ברחבי העולם?

מכבי תל אביב עם ילדי יישובי עוטף עזה/מכבי תל אביב בכדורגל, האתר הרשמי

מכבי תל אביב מנסה לחזור לשגרה, גם לאור העובדה שהיא שבוע וחצי לפני משחק במסגרת הקונפרנס ליג. כמו כל הקבוצות בישראל, גם הצהובים נאלצו עם פרוץ המלחמה לסייע לאנשי הצוות והשחקנים הזרים לשוב למדינותיהם, רק שבניגוד למרבית קבוצות ליגת העל האחרות - במקרה של מוליכת הטבלה מדובר לא רק במספר שחקני סגל שלא נמצאים בארץ, אלא גם כמעט בכל הצוות המקצועי.

מכבי תל אביב אמורה הייתה לארח ביום חמישי לפני שלושה ימים את זוריה האוקראינית במסגרת המחזור השלישי בקונפרנס ליג, משחק שכידוע נדחה ל-25 בנובמבר וטרם ברור היכן ייערך - לא סביר שבישראל לאור המצב בימים אלו. עוד קודם לכן, ב-9 בנובמבר, היא תתארח אצל זוריה האוקראינית שגם היא מארחת את כל משחקיה מחוץ לביתה, בעיר הפולנית לובלין וזאת מכיוון שגם היא קבוצה שמגיעה ממדינה שבעיצומה של מלחמה שנכפתה עליה.

מאמן מכבי תל אביב רובי קין, עם עוזרו רורי דלאפ. אריאל שלום
מאמן מכבי תל אביב רובי קין, עם עוזרו רורי דלאפ/אריאל שלום

בתקשורת הבריטית ניסו להבין כיצד מכבי תל אביב שומרת על שגרה בימים אלו, כאשר לא מעט מכוכביה וכמעט כל הצוות המקצועי שלה לא נמצא בישראל. רובי קין שב לאירלנד, עוזריו דייב סארקאן ורורי דלאפ שבו לארצות הברית ולאנגליה בהתאמה וכך גם פיל הדסון ששב לביתו ושאר אנשי הצוות שלא בארץ.

אז איך עובדים אימוני מכבי תל אביב מאז פרוץ המלחמה ועד אשר הקבוצה תתכנס ביום ראשון הבא בפולין למספר אימונים לקראת המשחק נגד זוריה? על פי "הטיימס", "קין מאוד פעיל, ממש מתרוצץ כדי להכין את מכבי למשחק בקונפרנס ליג. קין בקשר בעיקר עם דלאפ, עוזרו שיש לו ניסיון עם עבודה מרחוק מתקופתו בסטוק סיטי בימי הקורונה. שמונה שחקנים זרים שלא נמצאים בישראל קיבלו תוכנים אימונים אישית או מתאמנים עם מועדונים אחרים מחוץ לישראל.

"בימים אלו על אימוני מכבי תל אביב אחראים צוותים ישראליים שעובדים עם השחקנים, אבל כל האימונים מצולמים וקין ודלאפ צופים בהם ומנסים לפקח על המתרחש על אף שאינם מועברים בשידור חי עבורם, גם כדי להכין תוכנית עבודה לימים הבאים. העצימות באימונים אינה גבוהה, גם מתוך התחשבות בכך שלשחקנים יש המון התחייבויות למען הקהילה המקומית".

יש לציין שבבריטניה גם התייחסו לאפשרות שאירלנד בחודש הבא תחליט להחליף את מאמן הנבחרת, אחרי שכבר פורסם לא פעם שקין יהיה מועמד מוביל ולגיטימי לאור היותו אחד הכוכבים הגדולים בתולדותיה, אך הבהירו כי בשלב זה הוא ממוקד ומפוקס אך ורק במטרותיו עם מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully