וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מהלכים קטנים-גדולים": אבדיה מתגאה בהופעה ש"עברה מתחת לרדאר"

ההגנה של הישראלי עזרה לוושינגטון להפוך את המומנטום, בארה"ב שיבחו ("השפיע על המשחק מעבר לסטטיסטיקה") והוא התמוגג: "כשאני עושה את הדברים הפשוטים, זה דוחף את הקבוצה קדימה"

דני אבדיה מחלק חתימות לפני משחקה של וושינגטון נגד ממפיס/מתוך טוויטר

10 נקודות, 6 ריבאונדים, שני אסיסטים ושתי חטיפות. על פניו, השורה הסטטיסטית של דני אבדיה בניצחון 106:113 של וושינגטון הלילה (בין שבת לראשון) על ממפיס, לא יוצאת דופן - אבל בארצות ברית משוכנעים שהתרומה שלו הייתה מכרעת.

"קייל קוזמה, קורי קיספרט וג'ורדן פול היו גולת הכותרת של הערב, אבל היו גם שחקנים נוספים שהשפיעו מאוד על המשחק ועברו מתחת לרדאר. אבדיה אולי לא קלע הרבה, אבל ההגנה שלו הייתה נהדרת כל הערב. הוא עשה את כל הדברים קטנים, שהפכו לרגעים גדולים", כתבו באתר הרשמי של הוויזארדס, ונתנו כדוגמא מהלך ספציפי ברבע השני, בו אבדיה לחץ את דזמונד ביין על כל המגרש וכפה עליו איבוד כדור אחרי שלא הצליח לעבור את החצי תוך שמונה שניות.

"הדברים הקטנים האלה מלהיבים את כולם", התגאה אבדיה כשנשאל על המהלך. "אני מרגיש שהמהלכים הקטנים האלה ממש חשובים. בכל פעם שאני עושה מהחל פשוט, חטיפה קטנה, מסירה קטנה, מהלך עם חשיבה קבוצתית...לתחושתי, זה נותן לכל הקבוצה דחיפה קדימה".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול דזמונד ביין, ממפיס גריזליס. רויטרס
גם הקליעה נראתה טוב הלילה. אבדיה בפעולה/רויטרס

מלבד ההגנה הטובה, אבדיה גם צלף שתי שלשות ברבע השני, אחת מהן בדרגת קושי גבוהה, תוך כדי כדרור, ממרחק רב. "אמנם עדיין מוקדם מדי כדי לדעת את זה בוודאות, אבל אבדיה נראה יותר נינוח בזריקות שלו מהשלוש", ציין כתב "האתלטיק" ג'וש רובינס. "אחרי אחת השלשות שהוא קלע, הוא מיד סיים התקפת מעבר עם ליי-אפ תוך כדי מגע עם היריב. בשני המקרים, הוא הראה סימנים חיוביים של שיפור".

אבדיה היה שותף גם למהלך הגדול של המשחק, התקפה מתפרצת מהירה ויעילה אותה החל עם חטיפה ומסירת בזק לג'ורדן פול, שהמשיך לאלי-הופ של קייל קוזמה. "דני מסר מיד, בלי לכדרר, כמו שצריך. זה היה מהלך גדול", פירגן פול, שסיים כקלע הבולט במשחק עם 27 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully