וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקניט את בארסה, חוגג כמו מדרידיסטה: הקלאסיקו הוכיח שבלינגהאם "מאוהב"

הטראש טוק עם גאבי והתפרצות הרגשות בסיום המחישו: הכוכב הגדול החדש "מאושר בריאל", ולמרות החיזורים והשמועות, "האופציה לחזור לאנגליה אפילו לא עולה על דעתו"

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט ביום/ספורט1

אם מישהו עוד היה זקוק לאישור על כך שג'וד בלינגהאם הפך למלך החדש של ריאל מדריד, הוא קיבל אותו אתמול (שבת) עם החותמת האולטימטיבית בקלאסיקו. הצמד האדיר שכבש ילד הפלא לרשת של ברצלונה, כולל שער ניצחון בתוספת הזמן שסידר מהפך, העלה את מאזנו ל-13 שערים ב-13 המשחקים הראשונים שלו במדי הבלאנקוס - בדיוק כמו הפתיחה של כריסטיאנו רונאלדו במועדון.

אבל זה לא רק מאזן השערים, או המספרים היבשים. "הקלאסיקו הוכיח שג'וד בלינגהאם הפך למדרידיסטה אמיתי", כתבו בספרד, והתייחסו לשני רגעים ספציפיים, קצת יותר נסתרים מהעין, שממחישים זאת.

כך, למשל, בלינגהאם תועד במצלמות במהלך המשחק כשהוא מנהל טראש טוק עם גאבי, ופונה אליו בתקיפות. "היי, ילד, אל תבעט בי יותר לעולם. בעטת בי כבר ארבע פעמים ברציפות", נראה בלינגהאם מטיח בקשר ברצלונה, בביטחון שמזכיר יותר שחקן ותיק, ולא מסגיר את העובדה שהוא רק בן 20, ורק הקיץ הצטרף למועדון.

דוגמא נוספת לקשר המיוחד לסיפור האהבה שנרקם בין בלינגהאם למועדון, תועדה מיד עם שריקת הסיום: אוהדים שהתמקדו בבלינגהאם, תיעדו אותו מגיב באמוציונליות בסיום, כששחקני ריאל מחבקים ומברכים אותו, והוא נראה כמי שמבין היטב את משמעותו של הרגע, אחרי שהעניק לבלאנקוס ניצחון מתוק על היריבה המושבעת.

"ג'וד בלינגהאם הצטרף לריאל מדריד בגיל 20, ובכל זאת מצליח איכשהו לגרום להשתלבות שלו להיראות כמו טיול בפארק", נאמר בערוץ הטלוויזיה של הליגה הספרדית. בסך כל, בלינגהאם הוכתר כשחקן המצטיין של המשחק בתשעה מקרים שונים העונה. לשם השוואה, בעונה שעברה שיאני הקטגוריה הזו היו קארים בנזמה ורודריגו, עם 8 כל אחד לאורך העונה כולה.

לא פלא שלמרות חיזורים מאנגליה, לבלינגהאם אין שום תכנית לעזוב בטווח הנראה לעין, ונראה שהוא יכול להפוך בקלות לסמל ואגדה במועדון. "בלינגהאם מאושר בריאל מדריד", אישר אתמול פבריציו רומאנו על רקע השמועות, ואחרי הקלאסיקו המרשים. "הוא מאוהב במועדון ובעיר, והמחשבה לחזור לאנגליה אפילו לא עולה על דעתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully