וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 נקודות ו-6 ריבאונדים לאבדיה, וושינגטון השיגה ניצחון בכורה

הפורוורד הישראלי פתח בחמישייה, הציג הגנה משופרת והיה חלק חשוב מהניצחון 106:113 על ממפיס במשחק הבית הראשון של העונה. פול (27 נקודות) וקיספרט (22) בלטו, במשחק בו הוויזארדס כמעט שמטו יתרון 25 אבל התעשתו בזמן. המשוכה הבאה: בוסטון

דני אבדיה מחלק חתימות לפני משחקה של וושינגטון נגד ממפיס/מתוך טוויטר

ברוכה הבאה לעונת 2023/24. אחרי שהובסה במשחק פתיחת העונה והציגה הגנה חדירה ורעועה, וושינגטון התאוששה הלילה (בין שבת לראשון) לאחר שגברה 106:113 על ממפיס במשחק הבית הראשון שלהם. דני אבדיה היה חלק בלתי נפרד מהניצחון, לאחר ששוב פתח בחמישייה, הציג הגנה משופרת, וסיים עם 10 נקודות (4 מ-8 מהשדה, 2 מ-3 מהשלוש), 6 ריבאונדים, שני אסיסטים ושתי חטיפות ב-27 דקות.

כאמור, אחרי שספגו לא פחות מ-143 בהפסד לאינדיאנה, הוויזארדס רצו קודם כל לשמור טוב יותר. זה התחיל אצל אבדיה, שהופקד על דזמונד ביין, המוציא לפועל העיקרי של הגריזליס בהיעדרו של ג'ה מוראנט המושעה, שהתקשה מאוד להיכנס למשחק. ברבע השני הוויזארס פתחו מבערים. אבדיה קלע 8 נקודות מהירות עם שתי שלשות יפות (אחת מהן מרשימה במיוחד, תוך כדי כדרור וממרחק רב) וסל נוסף בהתקפה מתפרצת וסייע מאוד לבריחה של הקבוצה הביתית. כוכב המחצית הראשונה היה קורי קיספרט, שצלף מכל פינה וקלע את כל 22 הנקודות שלו במשחק בשני הרבעים הראשונים, כשהוא מוביל את וושינגטון ליתרון 16 בהפסקה.

הוויזארדס לא הורידו רגל מהגז בפתיחת הרבע השלישי, כשאבדיה קולע סל נוסף ויחד עם קייל קוזמה וג'ורדן פול שחיממו את הידית, מעמיד את היתרון על 25. כפי שקרה לוויזארדס יותר מפעם אחת בעונה שעברה, בחירת זריקות לא טובה בהתקפה והורדת הילוך בהגנה איפשרו ליריבה לחזור מפיגור גדול. פחות משתי דקות לסיום, מרכוס סמארט קיזז את ההפרש ל-6 בלבד, אבל שני סלים רצופים של קייל קוזמה סגרו עניין באופן סופי, והעניקו לוושינגטון ניצחון ראשון העונה.

דזמונד ביין, ממפיס גריזליס, מול דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Patrick Smith, GettyImages
הכל מתחיל בהגנה. אבדיה מול דזמונד ביין/GettyImages, Patrick Smith
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול דזמונד ביין, ממפיס גריזליס. רויטרס
גם הקליעה מבחוץ נראתה משופרת. אבדיה/רויטרס
שחקני וושינגטון וויזארדס קורי קיספרט, ג'ורדן פול. Patrick Smith, GettyImages
שני כוכבי הניצחון. קיספרט ופול/GettyImages, Patrick Smith

ג'ורדן פול סיים כקלע הבולט של המנצחת עם 27 נקודות באחוזים פושרים (8 מ-23 מהשדה, 4 מ-12 מהשלוש, 7 מ-9 מהעונשין), קורי קיספרט סיים כאמור עם 22, וקייל קוזמה סיפק דאבל-דאבל של 21 נקודות ו-13 ריבאונדים. גם טיוס ג'ונס (14 ו-7 אסיסטים) ודניאל גאפורד (10 ו-11 ריבאונדים) הגיעו לספרות כפולות.

מנגד, את ממפיס שירדה למאזן 3:0 מתחילת העונה, הוביל דזמונד ביין עם 26 נקודות. ג'ארן ג'קסון ג'וניור וזאיר וויליאמס (10 ריבאונדים) תרמו 16 כל אחד.

הוויזארדס ינסו להמשיך במומנטום בלילה שבין שני לשלישי, בו יארחו את בוסטון החזקה והבלתי מנוצחת עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully