וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד ניצחון, עוד ספיגה, עוד דרמה: "ברק בכר חייב להיות מודאג"

הכוכב האדום השיגה ניצחון ליגה רביעי ברציפות, אבל בסרביה הזכירו: "היא סופגת בכל משחק חוץ". בכר מרוצה מהרוטציה והגישה

תקציר ניצחונה של הכוכב האדום בלגרד 1:2 על IMT בלגרד/ספורט1

הכוכב האדום בלגרד רשמה אתמול (שבת) ניצחון ליגה רביעי ברציפות ושמרה על פער סביר של ארבע נקודות מהמוליכה פרטיזן בלגרד. עומרי גלזר חש כאבים בברך והוחלף במחצית, אבל ברק בכר הדגיש בסיום המשחק שלא נראה שמדובר בפציעה משמעותית.

למרות הניצחון והעובדה שהיא גילתה עדיפות ברורה, הכוכב האדום השיגה ניצחון דחוק ולא משכנע על הנייר. בקבוצה שהתרגלה לאליפויות קלילות, גם ארבעה ניצחונות רצופים בהפרש של שער בודד הם סיבה לביקורת.

"בכר חייב להיות מודאג מכך שהכוכב האדום לא הצליחה לשמור על רשת נקייה באף משחק חוץ העונה", כתבו בסרביה, "הכוכב האדום ניצחה את העולה החדשה אחרי דרמה בלתי צפויה. עינוי במחצית השנייה, אבל הנקודות הלכו למרקאנה".

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד לצד גיא צרפתי גיא וייזינגר. רויטרס
בסרביה כתבו: "ניצחון אחרי דרמה בלתי צפויה". בכר והצוות/רויטרס

בכר עצמו סיכם: "שיחקנו טוב, שלטנו ב-90 אחוז מהמשחק, יצרנו מצבים ויכולנו לכבוש עוד הרבה שערים. ספגנו שער באיום היחיד של היריבה שלנו - זה בדיוק מה שקרה לנו גם במשחק הקודם. אני מרוצה מהגישה של השחקנים ומהמחויבות שלהם".

המאמן הישראלי התייחס גם לרוטציה בהרכב ולחלוץ ז'אן-פיליפ קראסו, שבקושי מקבל דקות בליגת האלופות ונראה מתוסכל: "היה לנו משחק מאוד קשה לפני שלושה ימים ואני שמח שלא השתמשנו היום בוואנג ואיבניץ', ושהצלחנו לתת להם מנוחה. קראסו? דיברתי איתו לפני המשחק ואמרתי לו שזה הזמן שלו להתבלט ולהראות את האיכות שלו. הוא כבש, הוא נלחם והוא עבד כמו שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully