וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטואל לשאפי: "אתה תומך בטרור, יא אפס. מחכה שניפגש"

שחקן הפועל באר שבע הגיב לאקס הרוסי ששיתף פוסט בגנות ישראל של לוחם ה-UFC חביב נורמגומדוב: "לפני כמה ימים בכית שלא התכוונת, פחדן". שכטר הצטרף: "רק אלוהים ישלם לך"

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט ביום/ספורט1

המלחמה של ישראל בתגובה למתקפת הטרור הרצחנית בעזה, ממשיכה לעורר סערה ברשתות החברתיות וכעת גם גורמת לקרע בין החברים רותם חטואל ושאפי סוליימאנוב. השניים שיחקו יחד בעונה שעברה בהפועל באר שבע וחטואל היה לא מעט פעמים זה שהסיע את הזר הרוסי לאימונים, אבל אותו שאפי שיתף פוסט שפרסם אתמול (שישי) לוחם ה-UFC המפורסם חביב נורמגומדוב בגנות ישראל והתגובה לא איחרה לבוא.

בפוסט שלו כתב נורמגומדוב: "ברגעים אלה הכלא הפתוח בעולם, עזה, מופצץ. אנחנו איתכם. עוד הוסיף: "מעל 3,000 ילדים מתו בעזה תוך שבועיים. איך? למה?". סוליימאנוב, שבתחילת המלחמה פרסם פוסט אנטי-ישראלי ואז הביע צער וטען שלא הובן נכון, עשה את זה שוב.

חטואל כתב לו: "לא מאמין שקראתי לך אחי כל בוקר. זה לא משנה אם אני יהודי בכלל. אם אתה תומך בחמאס, אתה תומך בטרור יא אפס. לפני כמה ימים בכית לי שלא התכוונת. פחדן, מחכה שניפגש".

איתי שכטר, גם הוא שחקן הפועל באר שבע בעונה שעברה, הצטרף וכתב לשאפי: "רק אלוהים ישלם לך. אתה טרוריסט בדיוק כמו חמאס".

סטורי של רותם חטואל נגד שאפי סוליימאנוב. האינסטגרם של רותם חטואל, צילום מסך
סטורי של רותם חטואל נגד שאפי סוליימאנוב/צילום מסך, האינסטגרם של רותם חטואל
סטורי של איתי שכטר נגד שאפי סוליימאנוב. האינסטגרם של איתי שכטר, צילום מסך
סטורי של איתי שכטר נגד שאפי סוליימאנוב/צילום מסך, האינסטגרם של איתי שכטר

כאמור, ב-10 באוקטובר סוליימאנוב שיתף פוסט בו נכתב: "פלסטין לא תשוחרר על ידי אלה שמכרו אותה. הם מכרו את זה כי הם לא העריכו את זה. שחרור פלסטין יהיה דם, והם מכרו אותה בכסף. ומי שמכר משהו בכסף לא יקנה אותו עם הדם שלו". חטואל ענה לו אז: "אתה כבר לא חבר".

לאור התגובות, העלה סוליימאנוב סטורי נוסף וכתב: "אנשים שחושבים שאני תומך בחמאס, אני אפילו לא יודע איך לקרוא לכם. מאחל לכל האנשים הרגילים שמיים שקטים מעל לראשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully