וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלזר נפצע והוחלף, בכר והכוכב האדום ניצחו 1:2 את IMT בלגרד

השוער יצא במחצית, אך צפוי להיות כשיר לנבחרת. קראסו ואולאינקה כבשו בניצחון הליגה הרביעי ברציפות של אלופת סרביה. הפער מפרטיזן צומק לארבע נקודות

תקציר ניצחונה של הכוכב האדום בלגרד 1:2 על IMT בלגרד/ספורט1

קצת יותר משבועיים לפני סדרת המשחקים המכריעה של נבחרת ישראל במוקדמות היורו, השוער הראשון עומרי גלזר נפצע הערב (שבת) בניצחונה של הכוכב האדום בלגרד 1:2 בחוץ על IMT בלגרד. השוער סימן על פציעה לפני ההפסקה וברק בכר החליף אותו במחצית, כשמחליפו זוראן פופוביץ' ספג אמנם שער מצמק, אבל זה לא מנע ניצחון רביעי רצוף שצימק את הפער בצמרת הליגה הסרבית מפרטיזן המוליכה לארבע נקודות. לאחר המשחק עדכנו בכוכב האדום כי לא מדובר בפציעה רצינית והחלפת השוער הייתה נקיטת משנה זהירות.

בכר ביצע חמישה שינויים ב-11 לעומת ההרכב שפתח בהפסד 3:1 בלייפציג בליגת האלופות, כאשר מירקו איבניץ' היה בין היורדים לספסל. ז'אן פיליפ קראסו הצטרף לפיטר אולאינקה בהתקפה ושניהם גם היו חתומים על השערים. קראסו חגג את השביעי שלו בדקה ה-22 ואחרי ארבע דקות אולאינקה הבקיע את הרביעי שלו בליגה, כשאת השער המצמק של העולה הצנועה כבש המחליף ולדימיר רדוצ'אי (72).

עומרי גלזר שוער הכוכב האדום בלגרד. רויטרס
אמור להיות כשיר לנבחרת. עומרי גלזר/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 22: גול! מהלך אישי יפה של קראסו, שהטעה שני שחקנים, השתחרר ובעט כדור חד ושטוח אל הרשת. 0:1 לכוכב האדום.

דקה 26: גול! לוצ'יץ' הכניס כדור עומק לאולאינקה, שלא נכשל מול השוער וקבע 0:2 לכוכב האדום עם שערו החמישי העונה בליגה.

דקה 46: הכוכב האדום עלתה למחצית השנייה ללא גלזר, שדידה על המגרש לפני ההפסקה, התלונן על פגיעה ופינה את מקומו לטובת פופוביץ'. נזכיר שלנבחרת ישראל יש בעוד שבועיים סדרה של ארבעה משחקים מכריעים במוקדמות היורו.

דקה 72: גול! המחליף רדוצ'אי ניסה להרים בנגיעה מהאוויר מצד ימין, הכדור שלו עשה קשת מעל שוער המשנה פופוביץ' ונכנס פנימה. רק 1:2 לכוכב האדום.

דקה 90: קטאי המחליף סובב כדור חופשי מ-17 מטרים לעבר החיבורים, אבל ווקמירוביץ' התעופף והדף לקרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully