וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב לוי סיימה במקום ה-32 בתחרות גביע העולם ביפן

עודכן לאחרונה: 28.10.2023 / 11:10

הטריאתלטית הבכירה של ישראל סגרה שנה ראשונה של תחרויות בינלאומיות כבוגרת: "בעונה הבאה רוצה לצבור כמה שיותר ניסיון ולהתמקם בין 180 הראשונות בעולם". איתמר אשד סיים 34, איתמר לבנון 47

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט ביום/ספורט1

אביב לוי, הטריאתלטית הבכירה של ישראל, סיימה הלילה (בין שישי לשבת) במקום ה-32 מבין 47 בתחרות גביע העולם במיאזאקי, יפן. היתה זאת התחרות הראשונה בקריירה של לוי במקצה האולימפי במסגרת גביע העולם.

עוד בשטח ההערכות לפני תחילת התחרות, זכתה אלופת ישראל לתמיכה וחיזוק מספורטאיות רבות נוכח המלחמה. בשחייה ל-1,500 המטרים לא הצליחה לוי להפיק מעצמה את המיטב, את הרכיבה למרחק של 40 ק"מ סיימה בדבוקה השלישית, ובריצה ל-10 ק"מ גילתה יכולת טובה. בכך סיימה את עונת התחרויות הבינלאומיות הראשונה שלה לבוגרות, בה השתתפה בשמונה תחרויות. אחרי פגרה של כעשרה ימים תתחיל את ההכנות שלה לעונה הבינלאומית הבאה שלה שתיפתח במרץ/אפריל.

"אחרי שנה של טבילת אש ברמות הבינלאומיות הגבוהות המטרות העיקריות שלי בעונה הבאה תהיה לצבור כמה שיותר ניסיון תחרותי בינלאומי ולצבור ניקוד בינלאומי כדי להתמקם בין 180 הראשונות בעולם", אמרה לוי, שדורגה 259 לפני התחרות ביפן.

הטריאתלטית אביב לוי. .,
הפנים קדימה. לוי/.

איתמר אשד סיים 34, איתמר לבנון 47. ליאור כהן, המנהל המקצועי של האיגוד, המלווה את הספורטאים ביפן, אמר: "איתמר אשד ואיתמר לבנון זקוקים לניקוד אולימפי משמעותי על מנת לשמור על חלום המשחקים האולימפיים בחיים והתוצאות שלהם כאן מקשות על מטרה זו. אביב לוי מסיימת את עונת תחרויות 2023 עם שתי תחרויות גביע העולם במזרח וצוברת ניסיון חשוב מאוד להמשך הקריירה בעלית".

  • עוד באותו נושא:
  • טריאתלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully