וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גלוך בישל במדי זלצבורג, עומר אצילי הוחלף בדקה ה-19

הקשר בן ה-19 הכין לדדיץ' את הראשון ב-0:3 הקליל על אלטאך, שחקנה של אל עין יצא בגלל הרחקת מגן ב-1:3 על אמירייטס

תקציר: גנט - בריידאלביק 0:5, עומרי גנדלמן כבש ובישל/ספורט1

אחרי השער הנהדר לרשת אינטר בליגת האלופות והמחווה המרגשת למען הילדים החטופים, אוסקר גלוך בישל הערב (שבת) בניצחונה של רד בול זלצבורג 0:3 בבית על אלטאך במחזור ה-12 בליגה האוסטרית. הקשר הישראלי פתח בהרכב, יצר מצבים לחבריו ורשם החמצה גדולה בדקה ה-28, לפני שהכין במסירה חכמה לעמאר דדיץ' שנגח פנימה בדקה ה-44. מאוריץ קרגור הדני (46) וקארים קונאטה (59) הוסיפו במחצית השנייה, גלוך השלים 90 דקות וזלצבורג בפיגור נקודה משטורם גראץ המוליכה.

* נטע לביא פתח בהרכב גמבה אוסקה, אך לא הצליח להושיע את קבוצתו שהפסידה 1:0 לסרזו בדרבי של העיר - הפסד שישי בשבעת המשחקים האחרונים, ומשחק שמיני ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות ביפן. קשר נבחרת ישראל ספג כרטיס צהוב בדקה ה-41 והוחלף במחצית, קבוצתו מדורגת במקום ה-14 בטבלה עם 34 נקודות ומחזיקה בהפרש השערים השני הכי גרוע בליגה (-18).

* לאחר שלא נכלל בסגל בשני המשחקים הקודמים ולפני שלושה משחקים עלה מהספסל, שב עומר אצילי להרכב של אל עין, אבל הוחלף כבר בדקה ה-19 לאחר שהמגן הימני הורחק ומאמנו נאלץ לבצע חילוף הגנתי. אריק בישל לקוג'ו לאבה (7), כבש בעצמו (44) ולאבה השלים צמד בתוספת הזמן של המחצית, כאשר אל עין ניצחה 1:3 את אמירייטס קלאב וניצבת במקום הראשון באיחוד האמירויות. אנדרס אינייסטה צימק מהנקודה הלבנה עבור המפסידה (58), אבל החטיא פנדל נוסף (73).

הסטורי של נטע לביא. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
הנעליים איתם עלה לביא למשחק/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

* ניר ברדע השלים 90 דקות וידין לוגסי נכנס בדקה ה-68 כאשר סבאיל המדורגת שלישית סיימה ב-2:2 בחוץ מול זירה, מוליכת הליגה האזרית לפחות זמנית.

* יונס מלדה, שחזר מפציעה בשבוע שעבר, שיחק מחצית כמחליף בהפסד הביתי של מכלן 2:0 לסרקל ברוז' במחזור ה-12. קבוצתו נותרה עם 11 נקודות ונמצאת במקום ה-13 בליגה הבלגית.

* סתיו נחמני לא שותף ב-0:4 הביתי של סט. מירן על סט. ג'ונסטון. קבוצתו התאוששה אחרי הפסד הבכורה וניצבת במקום השלישי בליגה הסקוטית עם 18 נקודות אחרי תשעה משחקים.

* רוסלן ברסקי נותר על הספסל של בוראץ באניה לוקה ב-0:1 הביתי על שירוקי, שהגדיל את יתרונה של קבוצתו בפסגת הליגה הבוסנית לשש נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully