וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדובסקי, ראפיניה וקונדה בסגל לקלאסיקו, פברגאס: "בארסה פייבוריטית"

השלושה יעמדו לרשות צ'אבי, דה יונג ופדרי בחוץ. כוכב העבר אופטימי לקראת ריאל מדריד (17:15): "בארסה מעט יותר טובה, פרמין מזכיר לי את עצמי"

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט ביום/ספורט1

ברצלונה תארח הערב (שבת, 17:15) את ריאל מדריד לקלאסיקו הראשון של העונה. ראפיניה, רוברט לבנדובסקי וז'ול קונדה שהיו בספק אצל צ'אבי נכללו בסגל, בעוד פדרי ופרנקי דה יונג שאינם כשירים נותרו בחוץ.

לפי שחקן הקטלאנים לשעבר ססק פברגאס, "בארסה פייבוריטית. לדעתי הסיכויים הם 40:60 לטובתה, אבל קלאסיקו זה קלאסיקו, וזה תלוי בהרבה דברים - איך אתה מגיע למשחק, הדקות הראשונות. לדעתי, כרגע, ברצלונה מעט טובה יותר".

עדיין לא ברור מי יהיה כשיר ויעמוד לרשות צ'אבי הערב, אך פברגאס היה להרכב מעט מבוגר יותר: "הייתי סומך על קצת יותר ניסיון. יש פה כל כך הרבה צעירים טובים, אבל אין לדעת איך הם יתפקדו בקלאסיקו. המשחק נגד מדריד תמיד מביא איתו יותר לחץ".

מי שככל הנראה יפתח הערב הוא הוא הכוכב העולה פרמין לופס, שזכה למחמאות מססק: "הוא יכול לשחק בהרבה עמדות. אני אוהב אותו, אני רואה הרבה נקודות דמיון בינינו, הולכת להיות לו קריירה נהדרת". על לאמין ימאל אמר: "הוא שחקן דינמי מאוד, זה תענוג לראות אותו בגיל כל כך צעיר אבל צריך לזכור שהוא רק בן 16, הוא צריך להיות בבית הספר. טוב שנותנים לו הזדמנויות".

פרמין לופס ברצלונה. GettyImages
מחמאות גדולות. פרמין לופס/GettyImages

על היריבה אמר פברגאס: "זה נכון שאין את קארים בנזמה וריאל איבדה קצת יצירתיות בחלק ההתקפי, אבל זו קבוצה צעירה מאוד, דינמית מאוד. ג'וד בלינגהאם כישרון יוצא דופן, הוא שחקן שיכול להגדיר את התקופה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully