וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן סמדג'ה: "לא יכולתי לדמיין בחלומות הכי שחורים שלי מה הם עברו"

עודכן לאחרונה: 28.10.2023 / 15:20

מאמן נבחרת הג'ודו סיפר על הביקור המצמרר בבארי. קרופניק יזם קרן למשפחת חברו שנרצח, קאנוטה: "עצרו את רצח העם"

מירוץ למען החטופים והחטופות/זאב ינאי

מדינת ישראל מציינת היום (שבת) שלושה שבועות למלחמה. אנחנו ממשיכים ללוות אתכם עם עדכונים שוטפים מהנעשה בגזרת הספורט.

15:04: אורן סמדג'ה, מאמן נבחרת ישראל בג'ודו, ביקר בקיבוץ בארי לאחר התופת וצייץ היום: "הרגשתי את הגוף והנשמה שלי נשברים ומתרסקים. הגוף רצה לרדת על ברכיו כדי לנשום קצת אוויר. חשתי שעליי לכרוע ולהרכין את ראשי. עברו לי סרטים בראש ולא יכולתי לדמיין בחלומות הכי שחורים שלי מה הם עברו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מירוץ למען החטופים והחטופות. גיא דר,
"הריצה תתקיים מדי שבוע עד להחזרת החטופים"/גיא דר
לאוניד קרופניק בהפגנה בברקלי. .,
קרופניק בהפגנה בברקלי/.

12:20: כוכב נבחרת מאלי לשעבר פרדריק קאנוטה, ששיחק בין היתר בליון, ווסטהאם, טוטנהאם וסביליה, וכיום משמש כשגריר של הליגה הספרדית, צייץ: "עצרו את רצח העם עכשיו! ישראל מדינה פושעת. אף אחד לא יכול להגיד שהוא לא ידע". אמש צייץ: "אנחנו עצובים וחסרי כוח, אבל לא נאבד תקווה. אללה יעזור לאחינו ואחיותינו בפלסטין".

10:11: אקס מכבי חיפה, מכבי נתניה ומספר קבוצות נוספות בליגת העל לאוניד קרופניק הקים קרן תמיכה עבור משפחתו של חברו טל איילון, שנפל כשהיה בכיתת כוננות במלחמה נגד החמאס. קרופניק, ששיחק לאחרונה בישראל בסקציה נס ציונה ב-2015, הלך השבוע להפגנה בברקלי, האוניברסיטה בשורותיה שיחק בעבר, והשתתף בהפגנת תומכי ישראל, הקראה לשחרור החטופים מעזה.

9:13: יותר מ-600 רצות ורצים השתתפו הבוקר (שבת) בריצה למען החטופים. טרם ההזנקה ב-6:30 מרידינג בתל אביב, חולקו לרצים מספרי חזה עם שמות ותמונות החטופים. את הריצה הובילו נעם ועמרי אלמוג יחד עם שליו ברוש. "אחותי חן גולדשטיין אלמוג נחטפה לעזה עם שלושה מילדיה, אגם, גל וטל. בעלה נדב והבת הגדולה ים נרצחו בביתם בכפר עזה. אנחנו נרוץ פה כל שבת עד שיחזרו אלינו", אמר עמרי אלמוג. ברוש הוא מאמן ריצה ורץ אולטרה מרתון ישראלי בכיר, שסייע בגיוס קהילת הרצים. "הריצה היא למרחקים של 5 ק"מ ועד 30. כל אחד ובחירתו, ותתקיים מדי שבוע עד להחזרת החטופים", הוסיף.

8:55: מסוט אוזיל בשלו. כוכב העבר הטורקי פרסם סטורי של דגלי פלסטין ביציעי סלטיק וכתב: "אנשי פלסטין - לעולם לא תצעדו לבד. כל הכבוד לאוהדים סלטיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully