וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הזריקה הקשה בקריירה שלי": דונצ'יץ' הדהים, אבל אף אחד לא באמת מופתע

כוכב דאלאס צלף שלשה מטורפת שהעניקה ניצחון על ברוקלין: "אין לי מושג איך זה נכנס". קיובן התמוגג ("הדבר הכי משוגע שראיתי"), אך ג'ייסון קיד וגם החבר לשעבר ידעו מה מגיע: "הוא מתאמן על דברים כאלה". וומבניאמה מאושר, גולדן סטייט מהללת את סטף

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט ביום/ספורט1

לוקה דונצ'יץ' כבר חווה קלע מעט סלים משוגעים בקריירת ה-NBA שלו, והלילה (בין שישי לשבת) הוא הוסיף אחד נוסף לארסנל. 26.1 שניות לסיום המותחן בין דאלאס וברוקלין, כשלוח התוצאות הראה על 120:120 ושעון הזריקות תקתק לאחור, הסופרסטאר הסלובני נאלץ לקחת זריקה משוגעת ביד אחד, שקצת הזכירה זריקת-וו - מחוץ לקשת. התוצאה? לקרש - ופנימה. הקהל יצא מגדרו, שחקני הספסל תפסו את הראש, וגם לוקה עצמו הודה בסיום: "אין לי מושג איך זה נכנס. ראיתי שנשארו שתיים-שלוש שניות ופשוט זרקתי, קיוויתי שזה יפגע בטבעת וניקח את הריבאונד. לא יודע איך זה נכנס".

דונצ'יץ', שנשמר היטב על ידי רויס אוניל וחברו לקבוצה לשעבר דוריאן פיני-סמית' כשנשאל האם זו הזריקה הכי קשה שאי פעם קלע, השיב: "כן, כנראה שכן. זה הרגיש טוב מאוד". פיני סמית', שבילה עם לוקה שש וחצי שנים בדאלאס, לא ממש הופתע: "ראיתי דברים כאלה מיליון פעמים. הוא משתעשע ועובד על הזריקות הללו, ידענו שאסור לו לקבל את הכדור בחזרה. הוא אפילו לא ראה את הטבעת ובכל זאת קלע".

השלשה הזו העניקה לסלובני 49 נקודות (14 הגיעו ברבע האחרון), וסייע למאבס לשרוד עם 120:125. "זו היתה מנת ספיישל של לוקה", התמוגג ג'ייסון קיד. "הוא אוהב שהכדור אצלו ברגעים כאלה, מת על המצבים הללו ותמיד מוצא דרכים לעשות משהו. הוא מתאמן על הזריקות המשוגעות הללו". מארק קיובן היה נלהב עוד יותר: "זה הדבר הכי משוגע שראיתי, והיינו זקוקים לזה".

קווין אוקונור מ"דה רינגר" צייץ: "זו אחת ההופעות האלה שחובה לזכור כשנתחיל לחשוב על תואר ה-MVP בסיום העונה. הוא פשוט השתלט על המשחק ולקח אותו מהנטס".

מסנסציה אירופאית אחת, לסנסציה אירופאית אחרת - ויקטור וומבניאמה חגג ניצחון בכורה ב-NBA, כשסייע לסן אנטוניו שלו לשרוד מותחן ולהתגבר על יוסטון עם 122:126 אחרי הארכה. וומבי סיים עם 21 נקודות, 12 ריבאונדים, 3 חסימות ו-2 חטיפות - שחקן הספרס הראשון שעושה זאת מאז טים דאנקן. הבחירה הראשונה בדראפט אמנם לא קלע אף אחת משש הזריקות שלו מחוץ לקשת, אך עמד בלחץ מהקו במאני טיים וחגג בסיום.

"כבר אמרתי אחרי משחק טרום העונה הראשון שלנו, הוא הולך לעשות מהלכים מדהימים מדי משחק, והפעם היו לו שלושה-ארבעה כאלה", התמוגג חברו לקבוצה דווין ואסל. "הוא מקל על כולנו, וכולנו צריכים להקל עליו".

הצרפתי פרגן בחזרה: "לכמה רגעים יוסטון לא החטיאה, אבל לא הורדנו את הראש, שחקנים נכנסו מהספסל והביאו אנרגיה חדשה. אני ממש אוהב לנצח, זה הדבר שאני הכי אוהב בחיים, אז זה הרגיש נהדר. הייתי גאה בעצמי, זה ניצחון ראשון אבל יש לנו עוד דרך ארוכה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

* כמו בפלייאוף אשתקד, סטפן קרי ראה את סקרמנטו והחל לצלוף - 41 נקודות היו לו הלילה ב-114:122 של הווריירס. "הוא אוהב כל אולם וכל טבעת, הוא פשוט סטף, לא יודע מה להגיד", אמר סטיב קר. כריס פול שסיים עם 10 נקודות ו-12 אסיסטים הוסיף: "כבר ראית את זה קורה בעבר ועכשיו אנחנו ביחד. זה מגניב".

* בוסטון התגברה על מיאמי בשחזור גמר המזרח, ובעוד רוב העיניים הופנו אל עבר ג'רו הולידיי וקריסטפאס פורזינגיס, דרק ווייט גנב את ההצגה עם 28 נקודות. "אני כאן כבר כמה שנים ופשוט יודע איפה צריך לעמוד", הצטנע. גם בהגנה הוא סיפק כמה מהלכים אופיניים ומאמנו ג'ו מאזולה התמוגג: "הוא עשה כמה מהלכים חולניים, פשוט חולניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully