וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם ממשיכה לדהור, פוסטקוגלו: "שהאוהדים יחלמו, מגיע להם"

עודכן לאחרונה: 28.10.2023 / 8:32

התרנגולים פתחו פער של 5 נקודות בפסגה - הכי גבוה שהיה להם מאז 1960/61, ומאמנם התמוגג: "מועדון מופלא". נוויל: "אף אחד לא ציפה לזה"

תקציר: קריסטל פאלאס - טוטנהאם 2:1/ספורט1

פתיחת העונה החלומית של טוטנהאם נמשכת. ללא כוכבם הגדול הארי קיין ועם מאמן חדש על הקווים, מעטים ציפו לראות את התרנגולים בפסגת הטבלה אחרי עשרה מחזורים - אך זה בדיוק מה שקרה. אמש (שישי) הם ניצחו 1:2 את קריסטל פאלאס, פתחו פער זמני של חמש נקודות ממנצ'סטר סיטי וארסנל (הכי גבוה שהיה להם בליגה העליונה מאז 1960/61), ואפשרו לאוהדיהם להמשיך ולחלום.

"שיחלמו", אמר אנג' פוסטקוגלו, "זה הדבר הכי כיף בלהיות אוהד כדורגל. הם סבלו די הרבה, אני לא הולך לעצור אותם כרגע. החלומות הללו אפשריים עד שמישהו מתעורר. בתוך הקבוצה, אף אחד לא שאנן כרגע, לא השחקנים ולא אני. אנחנו נהנים מכל משחק, לא רק בגלל שאנחנו במקום הראשון, אלא כי אנחנו חיים את החלום, משחקים במועדון המופלא הזה".

המנג'ר הוסיף ואמר: "אהבתי מאוד את הצורה בה שיחקנו, במגרש קשה. יש פה חבורה נחושה ואני לא רואה סיבה שלא נמשיך כך. אני מרוצה מאוד מהצורה בה אנחנו מתגברים על כך הרבה מכשולים בדרך".

"הקהל צריך ליהנות מזה, כי זו פתיחה פנטסטית שאף אחד לא ציפה לה", הוסיף שחקן העבר גארי נוויל. "כולנו חשבנו שאי אפשר יהיה לחפות על העזיבה של קיין. האוהדים של טוטנהאם חוו כל כך הרבה כאב, ועכשיו זו תקופה מרגשת. עדיין יש להם עוד דרך ארוכה, אני לא חושב שהם באמת יכולים להתחרות על אליפות, אבל אם הם יהיו במאבק בינואר, מוטב לחזק את הסגל וללכת על זה. פוסטקוגלו עושה עבודה מדהימה".

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully