וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת פרסום הסגל הרומני לישראל: צרות בעמדת המגן הימני

מנאה וסורסקו הפצועים ככל הנראה יחמיצו גם את שוויץ. כוכב העבר מאריקה: "חייבים לנצל את העומס הישראלי, יש לנו יתרון גדול. זה בידינו"

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט ביום/ספורט1

נבחרת ישראל תארח את שני משחקיה הביתיים האחרונים בקמפיין מוקדמות יורו 2024 בהונגריה - תחילה נגד שוויץ (15.11) ולאחר מכן נגד רומניה (18.11). העיר המארחת טרם נקבעה, אולם ברומניה שמחים מאוד מהמהלך ומהעומס הישראלי (ארבעה משחקים בתשעה ימים) שלטענתם, יסייע להם לקטוף את הכרטיס לאליפות אירופה.

אדי יורדנסקו אמור להודיע בקרוב על פרסום הסגל למשחקים מול ישראל ושוויץ, ולפי התקשורת הרומנית, צרות מסתמנות בעמדת המגן הימני: כריסטיאן מנאה, שנפצע במפגש הקודם מול ישראל, בסימן שאלה גדול, וכמוהו גם המגן הימני דיאן סורסקו שנפצע ה-0:4 על אנדורה.

"אני מקווה שלא נשחק בבודפשט", אמר שחקן העבר הרומני צ'יפריאן מאריקה. "אם כך יהיה, ההונגרים יתמכו בישראל וזה לא ישחק לטובתנו. עם זאת, הכל תלוי בנו ובמידת הריכוז שלנו".

הרומנים לא רוצים לשחק גם במגרש של אויפשט, בו סיימו ב-0:0 עם בלארוס לפני כשבועיים, במשחק בו התלוננו רבות על מצב הדשא. "אני מקווה שלא נשחק גם על משטח רע", הוסיף מאריקה. "אם היינו משחקים מולם בקפריסין זה היה עדיף, כי זה באמת מגרש נייטראלי. כך או כך, הכל בידיים שלנו והכל תלוי בנו. אם נרצה להעפיל, חייבים להוכיח שאפשר לנצח את ישראל".

שחקן נבחרת רומניה, אולימפיו מורוצאן, מול שחקן נבחרת ישראל אוסקר גלוך. DANIEL MIHAILESCU, GettyImages
אכן, עומס גדול. מורוצאן מול גלוך/GettyImages, DANIEL MIHAILESCU

מאריקה, שרשם 72 הופעות ו-25 שערים בינלאומיים בנבחרת, הוסיף ואמר: "לישראל יש עומס גדול, היא תהיה עייפה ונהיה חייבים לנצל את היתרון הגדול הזה. יהיה חבל מאוד אם נפספס את ההזדמנות הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully