וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא באיירן מינכן על הפגישה של פרץ ומזראווי: "צריך להסיק מסקנות"

עודכן לאחרונה: 28.10.2023 / 7:57

הרברט היינר אישר את הפגישה שהתקיימה בין השניים בטורקיה: "היתה שיחה טובה, צריך לדאוג שזה לא יקרה שוב". בגרמניה טוענים: "זו תמשיך להיות בעיה"

דקת הדומיה לזכר הקורבנות בישראל במשחק של באיירן מינכן, דניאל פרץ דמע/ספורט1

דניאל פרץ ומגנה המרוקאי של באיירן מינכן נוסייר מזראווי נפגשו באיסטנבול מוקדם יותר השבוע, בניסיון להפיג את המתח לאחר הפוסט הקשה של שחקן נבחרת מרוקו. כעת חושפים בגרמניה פרטים נוספים על השיחה, אותה יזם הנשיא הרברט היינר. "זו היתה שיחה טובה", אמר הנשיא. "ישבנו כולנו יחד, דניאל ונוסייר הבינו זה את זה. אלה סימנים טובים. כמועדון חייבים להסיק מסקנות ולדאוג שדבר כזה לא יקרה שוב".

היינר דיבר תחילה עם כל שחקן בנפרד, לאחר מכן התקיימה שיחה בין השלושה. לפי דיווחים, מזראווי הבטיח לפרץ שאין לו עמדה שלילית כלפי ישראל או כלפי יהודים, לאחר שציטט אחרי הפגזה ישראלית בעזה פסוק מהקוראן שאומר: "אל תחשבו שאלוהים לא רואה את עושי העוולה. יום יבוא והוא יתחשבן איתם". הבווארים נאלצו לגנות את הדברים, אולם בחרו שלא להשעות את המגן שפתח בהרכב הקבוצה בניצחון בליגת האלופות על גלאטסראיי.

עם זאת, בתקשורת הגרמנית טוענים הבוקר כי "זו בעיה, וזו תמשיך להיות בעיה עוד זמן רב. באיירן תעקוב אחר הסיטואציה הזו בשבע עיניים. יש ניסיונות גדולים לעטוף גם את מזראווי, ובראשם היו"ר יאן-כריסטיאן דריסן, שטפח על כתפו מספר פעמים והזכיר אותו שוב ושוב בציטוטים לתקשורת".

דניאל פרץ, באיירן מינכן. Marvin Ibo Guengoer - GES Sportfoto, GettyImages
ימים יגידו האם הפרשה אכן הסתיימה. פרץ/GettyImages, Marvin Ibo Guengoer - GES Sportfoto

דריסן נשאל על הנושא הטעון אחרי ה-1:3 בטורקיה, ואמר: "אני לא רוצה להתעלם מהנושא הזה, הוא מטריד אותנו מאוד". המנכ"ל המשיך את הקו שהציג המאמן תומאס טוכל על העניין: "אני חושב שנכון מאוד מה שאמר המאמן טוכל במסע"ת ביום שישי - אנחנו רוצים להמשיך לשלב בצורה מוחלטת את מזראווי בקבוצה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully