וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי מצפה לחזרת הפצועים לסגל, אנצ'לוטי "שם את המשחק בפרופורציות"

מאמני ברצלונה וריאל מדריד בהכנות אחרונות לקראת הקלאסיקו הראשון של העונה (שבת, 17:15). הספרדי "עקץ" את השיפוט ומקווה שלבנדובסקי יפתח, האיטלקי מתכונן לימאל וקאנסלו: "קמאבינגה נהדר, אבל למנדי יש יתרון"

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט ביום/ספורט1

הקלאסיקו הראשון של העונה יפגיש מחר (שבת, 17:15) את ברצלונה וריאל מדריד בקרב על פסגת הטבלה של הליגה הספרדית. אמנם ג'ירונה עדיין נמצאת חזק במאבק על המקום הראשון, אך שתי קבוצות הפאר יקוו להטביע חותם אחרי הרבה אי וודאות ופציעות רבות מפתיחת העונה.

בצד של המארחת, שתעלה על כר הדשא באצטדיון הביתי הזמני עקב השיפוצים בקאמפ נואו לראשונה מול הבלאנקוס, הסוגיות מתרכזות בעיקר לכיוון רשימת הפצועים הארוכה בדמותם של ז'ול קונדה, רוברט לבנדובסקי, פרנקי דה יונג ופדרי. לקראת המפגש המסקרן, מאמן הקבוצה צ'אבי דאג לשמור את הקלפים קרוב לחזה, אך הביע אופטימיות לגבי שיתופם של השחקנים הפצועים שהתאמנו היום עם שאר חבריהם: "לבנדובסקי בסדר, פדרי חזר, דה יונג וקונדה גם התאמנו, אבל כולם רוצים לכפות על עצמם לשחק במשחק בסדר גדול כזה. לא נעשה שום דבר בכוח. נראה מחר מה נוכל לעשות ואם מי לפתוח בהרכב".

המאמן הספרדי הוסיף והתייחס לצוות השיפוט שנבחר למשחק הפיקנטי: "המחשב בוחר את השופט, כך שפחות שאדבר עליו ככה טוב יותר".

רוברט לבנדובסקי, חלוץ ברצלונה. רויטרס
יהיה כשיר בזמן? לבנדובסקי/רויטרס

מנגד, קרלו אנצ'לוטי צפוי לערוך שינוי בעמדת המגן השמאלי, בעיקר מתוך חשש של התקפות ברצלונה באגף זה עם לאמין ימאל וז'ואאו קאנסלו: "קמאבינגה היה נהדר בתקופה האחרונה. לפרלאן מנדי יש יתרון כי הוא נח עכשיו. יש לי ביטחון בכל השחקנים שלי. צריך לשים את הדברים בפרופורציות - בסופו של דבר זה רק משחק אחד, אלה רק שלוש נקודות. יש את ג'ירונה גם שמאיימת ואתלטיקו מדריד שחזק במאבקי הצמרת. נקווה להשיג מחר את הקלאסיקו הראשון, כי אני משוכנע שיהיו עוד הרבה כאלה העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully