וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות חזרת מנואל נוייר: דניאל פרץ עשוי לצאת להשאלה בינואר

עודכן לאחרונה: 27.10.2023 / 15:52

לטענת כתב בכיר ב"בילד", השוער מעוניין לשחק על בסיס קבוע וסוכנו יגיע למינכן בקרוב כדי לדון עם ראשי באיירן על מעבר אפשרי בחלון הקרוב. טוכל אישר שנוייר יפתח נגד דרמשטאדט (שבת, 16:30, ספורט4)

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט ביום/ספורט1

מנואל נוייר אמור לפתוח בהרכב באיירן מינכן מחר מול דרמשטאדט (שבת, 16:30, ספורט4) ולעמוד בשער לראשונה אחרי כעשרה חודשים, זכר לפציעת הסקי שלו בדצמבר האחרון. משמעות הדבר היא שדניאל פרץ צפוי לאבד את מקומו בסגל ולא מן הנמנע שיעזוב את הבווארים בחלון ההעברות שייפתח בעוד כחודשיים.

לפי כריסטיאן פאלק, עיתונאי "בילד" הגרמני, בבאיירן מינכן דנים בתקופה האחרונה באפשרות שהישראלי ייצא להשאלה. כידוע, פרץ בן ה-23 נרכש ממכבי תל אביב עבור חמישה מיליון יורו בקיץ האחרון, אולם עד כה רשם הופעה אחת בלבד ובה שמר על שער נקי בגביע הגרמני. בשאר הזמן הוא ישב על הספסל ושימש גיבוי לסוון אולרייך הוותיק, שצפוי כעת לחזור לעמדת השוער השני ולשבת על הספסל על חשבון פרץ.

שוער באיירן מינכן דניאל פרץ. INA FASSBENDER/AFP, GettyImages
ייצא להשאלה בינואר? דניאל פרץ/GettyImages, INA FASSBENDER/AFP

עוד לפי הדיווח, סוכנו של פרץ יגיע למינכן בתקופה הקרובה כדי לדון עם ראשי המועדון על הפיתרון הטוב ביותר עבור כל הצדדים. פרץ, כך נכתב, ישמח לצאת בהשאלה כדי לשחק כמה שיותר וגם מתוך חשש שהוא יאבד את מקומו בנבחרת ישראל אם לא ישחק על בסיס קבוע.

במסיבת העיתונאים לקראת דרמשטאדט, אישר המאמן תומאס טוכל שמנואל נוייר יפתח אם לא יהיו התפתחויות מרעישות ומפתיעות לאחר האימון המסכם של הקבוצה, אולי אפילו רמז שאופציית השאלת הישראלי על הפרק: "ההיררכיה תמיד הייתה ברורה. מנואל וסוון חברים טובים, תמיד היו ו'אולי' יודע שהוא יצטרך לרדת לספסל. לגבי דניאל, אנחנו רוצים שהוא יעשה את הצעדים הבאים בקריירה שלו ויוכל להיוות אתגר אמיתי אולי הוא יכול להיות היורש של נוייר. מחר אולי שניהם יישבו על הספסל".

טוכל גם נשאל בנוסף אם יש חשש בקרב המועדון שהמגן נוסייר מזראווי יתקבל אחרת בעקבות הזדהותו עם הפלסטינים וענה: "אני מצפה שיכבדו את החלטת המועדון ושיאמינו בנו ובדרך שלנו. לכל אחד יש דעה וזה בסדר, אבל עלינו להישאר מאוחדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully