וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתונאית "גנבה" לקולגה את הטלפון: הרומן של טיילור סוויפט והכוכב אמיתי?

עודכן לאחרונה: 27.10.2023 / 12:30

במהלך ריאיון טלווזייוני קיי אדאמס לקחה בלי רשות את הטלפון של העיתונאי שאמס שארנייה כדי "לחשוף את הסודות": האם הרומן של הזמרת ושחקן הפוטבול הוא "תעלול יחצ"ני"?

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט ביום/ספורט1

תקרית משעשעת נרשמה בשידור טלווזיוני בארה"ב, כאשר העיתונאית קיי אדאמס "גנבה" בשידור חי את הטלפון של המרואיין שלה, העיתונאי שאמס שארנייה, על רקע הניסיון לברר את הסוגיה שמשגעת את ארה"ב: עד כמה אותנטי הרומן בין הזמרת טיילור סוויפט לבין שחקן הפוטבול טראוויס קלסי?

אדאמס ושארניה שוחחו בתוכנית "Up and Adams" והתייחסו לטענות שנשמעות על כך שהרומן המתוקשר בין הזמרת הפופולרית לבין השחקן הוא בסך הכל "תעלול יחצ"ני" שנועד לקדם את שניהם. "אני אוהב אהבה, אני מעריץ גדול של אהבה", אמר שארנייה, "אבל את היא העיתונאית של ה-NFL".

טיילור סוויפט במשחק של קנזס סיטי צ'יפס מול ניו יורק ג'טס. Elsa, GettyImages
בכותרות כל הזמן. טיילור סוויפט במשחק פוטבול/GettyImages, Elsa

ברגע הזה אדאמס עשתה את המעשה החריג - ופשוט חטפה בשידור חי את הטלפון של הקולגה שישב מולה. שארנייה אומנם נראה מחויך, אבל ללא ספק מופתע, וחושש, שמא תחשוף דברים מהמכשיר הפרטי שלו. "אם אתם רוצים לדעת איך אגלה את האמת - זה מהטלפון של שאמס!", קראה אדאמס מול שארניה ההמום.

"בוצע פה פשע", הוא זעק, בעוד היא אמרה: "אתה לא מסוגל לעשות הגנה ולשמור על הטלפון שלך, אז אתה רוצה לדבר על פוטבול?... האם פה נמצאים על הסודות? האם אפשר לקבל קלוז-אפ על שאמס כדי שכולם יראו כמה הוא לחוץ עכשיו?".

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully