וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל אימוג'י: קשר מנצ'סטר יונייטד יואשם בגזענות ויורחק?

אלחנדרו גרנאצ'ו רצה לחגוג עם חברו לקבוצה, השוער אנדרה אונאנה, אבל הציוץ שלו הוביל לסערה ואילץ את הקמרוני להגיב לדיווחים על חקירה מצד ההתאחדות

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט ביום/ספורט1

אנדרה אונאנה "כיכב" לא מעט בכותרות בתקשורת האנגלית בחודשים האחרונים. מנצ'סטר יונייטד שילמה על השוער הקמרוני קרוב ל-60 מיליון יורו, אבל הוא בנתיים מתקשה מאוד בין הקורות של השדים האדומים וכתוצאה מכך ספגה הקבוצה מספר שערים באשמתו הישירה. לשמחתו שלו ושל המועדון והאוהדים, הוא החזיר חוב ראשון כאשר ביום שלישי הציל פנדל נגד קופנהאגן בדקה ה-90+7 ובזכותו ניצחה מנצ'סטר יונייטד 0:1, השיגה שלוש נקודות לראשונה העונה בליגת האלופות אחרי שני הפסדים במחזורי הפתיחה.

למרות כל זאת, הוא שוב בכותרות בהקשר שלילי - הפעם לא באשמתו. באנגליה פורסם שחברו של אונאנה לקבוצה, אלחנדרו גרנאצ'ו נמצא תחת חקירה התאחדות הכדורגל האנגלית וזאת בעקבות הציוץ שפרסם בטוויטר מיד אחרי הניצחון הדרמטי על קופנהאגן. הארגנטינאי הצעיר פרסם אימוג'י של גורילה לצד תמונה של אונאנה חוגג את הדיפת הפנדל והוחלט לחקור את המקרה בחשד לפוסט רגיש שמכיל מסרים גזעניים. אם גרנאצ'ו יימצא אשם, הוא יורחק ממספר משחקים.

הציוץ של אלחנדרו גרנאצ'ו שהוביל לחקירת התאחדות. טוויטר, צילום מסך
הציוץ שיצר סערה ברשת והוביל לחקירה/צילום מסך, טוויטר
תגובת אנדרה אונאנה לדיווחים על חקירת אלחנדרו גרנאצ'ו. אינסטגרם, צילום מסך
והתגובה של אונאנה שלא משאירה מקום לספק/צילום מסך, אינסטגרם

כאשר הרשת החלה לסעור והחלו הדיווחים על חקירה שתיפתח נגד גרנאצ'ו, הוא במהרה מחק את אותו ציוץ ושעה קלה לאחר מכן גם זכה להגנתו של אונאנה בעצמו, שפרסם סטורי שבו כתב: "אנשים לא יכולים לבחור עבורי ממה להיעלב. אני יודע בדיוק למה אלחנדרו התכוון: כוח ועוצמה. לא צריך להמשיך לחקור".

אז מדוע גרנאצ'ו מחק את הפוסט? במנצ'סטר יונייטד טענו: "הכוונה שלו הייתה ברורה וזה מגוחך מאוד. הוא מחק את הציוץ כי המון אנשים האשימו אותו שהוא גזען, לא הייתה לו ברירה אלא למחוק את הפוסט, בעיקר כי מישהו ייעץ לו לעשות זאת אחרי שהתפרסמו דיווחים שהוא עלול להיענש. זה לא היה גזעני וגם אונאנה מבין זאת. ההתאחדות צריכה להבהיר זאת גם כן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully