וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "הפסדנו בגלל הגישה, נתנו להם לעשות כל מה שהם רצו"

27.10.2023 / 0:07

מאמן מכבי תל אביב סיכם את התבוסה במונאקו: "צריך שזה לא יקרה שוב. נצטרך להגיב לסיטואציה הקשה ולגלות אופי, הבית שלנו חסר לנו"

במכבי תל אביב התאכזבו הערב (חמישי) מהדרך בה הקבוצה הובסה 107:79 במונאקו. הצהובים לא הצליחו לעמוד בקצב, לא הצליחו להתמודד בהגנה ולא הצליחו להוות יריב לקבוצה אותה מתחו לפני כמה חודשים בסדרת הטוב מ-5 ברבע גמר הפלייאוף של היורוליג.

"הפסדנו את המשחק בגישה", אמר המאמן עודד קטש מיד אחרי הסיום, "לא היינו אגרסיביים, זה אפילו לא קרוב, זו לא הרמה שלנו. אפשר להפסיד משחקים, אבל לא בצורה כזאת. אפשר להיות בפיגור במחצית, אבל לא ככה. לא היתה אנרגיה. אנחנו טובים מזה, בשני הצדדים של המגרש. צריך לדבר על מה שקרה כאן, כדי לוודא שזה לא יקרה שוב".

שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון, מול שחקן מונאקו, יאקובה אוואטרה. AS Monaco Basket, אתר רשמי
לורנזו בראון הערב במונאקו/אתר רשמי, AS Monaco Basket

במסיבת העיתונאים אמר המאמן: "לא היינו שם מהשנייה הראשונה, ההגנה שלנו לא הייתה שם, לא היינו מוכנים להילחם. נתנו להם לעשות כל מה שהם רצו על המגרש. אנחנו צריכים לבדוק, נשב ביחד כקבוצה וננסה לדאוג שזה לא יקרה שוב. מהדקה הראשונה הם היו בשליטה מוחלטת על המשחק. התקפית, הגנתית. אי אפשר לנצח קבוצה כמו מונאקו בחוץ בגישה הזאת".

קטש המשיך: "הכול שונה עבורנו בשבועיים האחרונים, זה לא קל. אנחנו צריכים לקבל החלטות אם אנחנו משתמשים בזה כתירוץ. אפשר להפסיד פה, אנחנו לא פייבוריטים נגד מונאקו שהיא קבוצה טובה, אבל כקבוצה לא השתמשנו בתירוצים כאלה. ברור שזה לא קל, אבל עדיין, אנחנו צריכים להיות יותר אגרסיביים, יותר בפוקוס. אני לא מדבר על ניצחון או הפסד, זו הדרך. זה לא הרגיש נכון מהדקה הראשונה. נצטרך לוודא שזה לא יקרה שוב. נצטרך למצוא את הדרך לבוא באנרגיה הנכונה, לתמוך אחד בשני ולהיות בשפת גוף נכונה".

המאמן התייחס גם לכך שמכבי תל אביב תארח בתקופה הקרובה בסרביה: "זה שנשחק בבלגרד לא יהיה מושלם. זה קשה, אבל לפחות נמצא בית שנוכל להתאמן בו. נצטרך להגיב לסיטואציה הקשה ולגלות אופי. זה יהפוך אותנו לקשוחים יותר מנטלית, אבל זה מאתגר על המגרש ומחוצה לו. הקהל שלנו חסר לנו, הבית שלנו חסר לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully