וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפגוש את ישראל? "הלוואי שמסי ישחק איתנו באולימפיאדה"

מסצ'ראנו מחכה לחברו הטוב, ארגנטינה טרם העפילה לטורניר האולימפי בפריז: "הדלתות תמיד פתוחות בפניו". באך: "מחזיקים אצבעות"

צפו: ליאו מסי כבש צמד מצוין, נבחרת ארגנטינה ניצחה 0:2 בפרו במוקדמות המונדיאל/ספורט1

נבחרת ארגנטינה עדיין לא העפילה לאולימפיאדה - כדי לעשות זאת, תצטרך לצלוח את המוקדמות בדרום אמריקה, שייערכו מה-20 בינואר עד ה-11 בפברואר - אך אלופת העולם פייבוריטית, כמובן. אם תעמוד במשימה, היא עשויה לקבל בפריז את החיזוק האולטימטיבי - ליאונל מסי.

כל נבחרת באולימפיאדה רשאית לזמן שלושה שחקנים שנולדו לפני 2001, ולא מן הנמנע שאצל האלביסלסטה, מסי יהיה אחד מהשלושה. "הלוואי שזה יקרה", אמר מאמן ארגנטינה עד גיל 20 וחברו הטוב של הפרעוש, חאבייר מסצ'ראנו. "כבר נשאלתי על זה בעבר, הדלתות של ליאו לנבחרות תמיד פתוחות. אני חבר טוב מאוד שלו וארצה בכך מאוד, אבל קודם כל אנחנו צריכים להעפיל".

גם נשיא הוועד האולימפי תומאס באך נדרש לסוגיה ואמר: "זה יהיה פנטסטי אם ליאו יהי שם. כל הכוכבים רוצים להיות באולימפיאדה, גם קיליאן אמבפה. ליאו יוכל לכתוב שוב את שמו בהיסטוריה, כשחקן היחיד שזכה בשתי מדליות זהב בטורניר הכדורגל. נחזיק אצבעות". כשהיה בן 21, סייע הפרעוש לאלביסלסטה לזכות במדליית זהב באולימפיאדת 2008 בבייג'ינג.

שחקני נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי, חאבייר מסצ'ראנו. GettyImages
חברים טובים. מסי ומסצ'ראנו/GettyImages

עשר הנבחרות שהבטיחו את מקומן בפריז 2024 הן ישראל, הרפובליקה הדומינקנית, מצרים, צרפת, מאלי, מרוקו, ניו זילנד, ספרד, אוקראינה וארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully