וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיה, וירטוס בולוניה ופנרבחצ'ה נצמדו לברצלונה, הפסד ליעקב

עודכן לאחרונה: 27.10.2023 / 23:47

כריס ג'ונס בלט עם 16 נק' ב-72:87 על ז'לגיריס, האיטלקים ניצחו 85:87 את וילרבאן של הישראלי שתרם 2 אסיסטים. ללא מדר, הטורקים גברו על באיירן מינכן. פנאתינייקוס התאוששה על חשבון באקסוניה

תקציר כדורסל טורקי: 15 נקודות לים מדר בניצחון פנרבחצ'ה 62:74 על גלאטסראיי/ספורט1

המחזור החמישי ביורוליג הגיע הערב (שישי) לסיומו עם ארבעה משחקים, כשפנרבחצ'ה ללא ים מדר הסתדרה וניצחה את באיירן מינכן. ולנסיה ו-וירטוס בולוניה גברו על ז'לגיריס ו-וילרבאן של נועם יעקב בהתאמה. פנאתינייקוס התאוששה מההפסד למכבי תל אביב עם ניצחון על באסקוניה.

ז'לגיריס - ולנסיה 87:72

האורחת המשיכה את הקו של הספרדיות הבכירות במפעל וקבעה כי 3 המוליכות יהיו ספרדיות, יחד עם ריאל מדריד בפסגה וברצלונה שבמקום השני. כריס ג'ונס, אקס מכבי תל אביב בלט עם 16 נקודות בטיול של ולנסיה בליטא. במהלך הרבע השלישי הפרש השיא כבר עמד על 29 נקודות, אבל קינן אוואנס, אקס אחר של הצהובים, השאיר מעט את ז'לגיריס במשחק והחזיר אותה עם 18 נקודות משלו.

וילרבאן - וירטוס בולוניה 87:84

הפסד חמישי ברציפות לקבוצה של נועם יעקב ששיחק כמעט 11 דקות ותרם 2 אסיסטים. המשחק היה צמוד לאורכו כשהיתרון נע מצד לצד, ואפילו ברבע האחרון הצרפתים ראו את דרך המלך לקראת ניצחון בכורה העונה, אבל אייזאיה קורדינייר עם 20 נקודות הצליח יחד עם טוקו שנגליה (18 נק' ו-5 ריב') להכניע את נועלת הטבלה ולרשום ניצחון רביעי העונה ששם את וירטוס בולוניה עם מאזן זהה לברצלונה ו-ולנסיה.

פנאתינייקוס - באסקוניה 81:95

אחרי ההפסד למכבי תל אביב וירידה למאזן של 3:1, בקבוצה החדשה שנבנתה בפנאתינייקוס מד הלחץ עלה, אך היריבה שהגיעה ליוון הערב באה בול בזמן לירוקים. מתיאס לסור כיכב עם 23 נקודות ו-14 ריבאונדים בחצי שני גדול של פאו כשגם מיטוגלו קלע מספר זהה של נקודות. האורחת מספרד עם הפסד שלישי ברציפות עדיין במאזן של ניצחון בודד העונה כשרק מרקוס הווארד בלט עם 22 נקודות.

שחקן פנרבחצ'ה סקוטי ווילבקין. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
כיכב ללא מדר. ווילבקין/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

באיירן מינכן - פנרבחצ'ה 67:76

ניצחון רביעי ברציפות לפנר על באיירן ושלישי ביורוליג, בדרך להיות חלק מהרביעייה שאחרי ריאל מדריד בטבלה עם מאזן 1:4. ללא ים מדר, סקוטי ווילבקין סיפק הופעה עם 17 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, כשגם מרקו גודוריץ' נצץ עם 14 נקודות ו-6 ריבאונדים. החדשות הטובות עבור המנצחת, מלבד הניצחון עצמו, הן העובדה שטיילר דורסי חזר והספיק לשחק 16 דקות.

  • עוד באותו נושא:
  • יורוליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully