וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל אוחנה: "החלטנו שאנחנו לא יכולים לשבת בבית בלי לעזור"

26.10.2023 / 17:45

קשר מ.ס. אשדוד רתם כמה חברים ומדי יום הם עוברים בבסיסי צה"ל ומכינים לחיילים והחיילות אוכל חם: "חייבים להרים את הרוח"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.10/ספורט1

מאז פרוץ המלחמה קשר מ.ס. אשדוד, מיכאל אוחנה, וחבריו עוברים בכל יום בין הבסיסים השונים, מכינים לחיילים ולחיילות אוכל חם, מוקירים תודה על תרומתם ומרימים להם את המורל. אוחנה וחבריו מגיעים עם פלאנצ'ות, גנרטורים, שולחנות, גסטרונומים וכמות עצומה של אוכל. שבע יחידות שונות עם מעל 800 לוחמים בכל פעם, כבר נהנו מהאוכל החם.

אוחנה סיפר: "אחרי אותה שבת ארורה, ישבתי עם מספר חברים ואמרנו לעצמנו שאנחנו לא יכולים לשבת בבית בלי לעזור. החלטנו שאנחנו צריכים להרים את הרוח, לחזק ולהודות לכל החיילות והחיילים המדהימים שלנו ולהגיד לכל אחת ואחד מהם באופן אישי שאנחנו אוהבים אותם, מודים להם ומעריצים אותם באמת ומכל הלב. החלטנו שנלך לבסיסים או לשטחים, לאיפה שיגידו לנו, ונכין להם מעורב חם טרי, בהכרת תודה, חיבוק, חום ובעיקר באהבה רבה. ברוך ה' מאז זכינו ללכת למספר יחידות לפגוש את כל הגיבורים האלה".

מיכאל אוחנה מכין אוכל בבסיס צה"ל. ., באדיבות המצולמים
אוחנה בפעולה/באדיבות המצולמים, .

אוחנה המשיך: "באנו במטרה לתת מעצמנו ויצא שקיבלנו פי כמה וכמה ממה שנתנו, הגיבורים האלה באמת מעוררי השראה. המון לב, המון נשמה, המון ביטחון והמון שמחה - פשוט דמויות להערצה. שאלוהים ישמור עליהם בריאים ושלמים, אמן ואמן! עם ישראל חי!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully