וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדובסקי רוצה לפתוח בברצלונה, מנדי צפוי לעלות בריאל מדריד

הקלאסיקו הראשון של העונה בשבת בקאמפ נואו (17:15): החלוץ הפולני לא כשיר במאת האחוזים, אבל העביר מסר. אנצ'לוטי יספסל את מודריץ' וקמאבינגה

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט ביום/ספורט1

המחזור ה-11 בליגה הספרדית הגיע ואיתו הקלאסיקו הראשון של העונה. ברצלונה תארח את ריאל מדריד מחר (שבת, 17:15) ומרבית תשומת הלב תתנקז למפגש בהר היהודים.

רוברט לבנדובסקי, חלוץ ברצלונה. רויטרס
לא כשיר במאת האחוזים, אבל רוצה לפתוח. לבנדובסקי/רויטרס

ברצלונה - ריאל מדריד (שבת, 17:15)

הקלאסיקו הראשון של העונה עשוי לקבוע גם איזו קבוצה תצעד בראש הטבלה בתום המחזור. ברצלונה ניצחה במפגש הליגה האחרון, אבל הפסידה חודש לאחר מכן 4:0 בגביע והכול פתוח. רוברט לבנדובסקי חזר לאימונים, אבל על פי התקשורת בברצלונה עדיין לא כשיר במאת האחוזים. למרות זאת, הפולני העביר לצ'אבי מסר שהוא רוצה לפתוח ולהוביל את התקפת בלאוגרנה נגד הבלאנקוס. שחקן נוסף שחזר לאימונים זהו ראפיניה הברזילאי, אם כי נראה שהוא יתחיל את המשחק על הספסל וישתלב במחצית השנייה לאור העובדה שפספס ארבעה משחקים רצופים בכל המסגרות ויהיה זה פרמין לופס הצעיר שאמור לפתוח ב-11 של צ'אבי. פרנקי דה יונג ופדרו שבו לאימונים היום במפתיע, אך ספק גדול אם ישובו לסגל כבר מחר.

מן העבר השני, בריאל מדריד ג'וד בלינגהאם שנפגע ב-1:2 על ספורטינג בראגה בליגת האלופות, הבהיר שהוא כשיר ואין כל דאגה בנוגע לבריאות שלו. על פי הדיווחים בבירת ספרד, פרלאן מנדי יעלה כמגן שמאלי ויותיר על הספסל את אדוארדו קמאבינגה ופראן גרסיה. גם לוקה מודריץ' צפוי לחזור לספסל, כך שבמרכז השדה יציב קרלו אנצ'לוטי את אורליאן טשואמני, טוני קרוס ופדה ואלוורדה.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
ג'וד בלינגהאם שחקן ריאל מדריד. רויטרס
כשיר לחלוטין. בלינגהאם/רויטרס

משחקים נוספים

אלמריה - לאס פלמאס (שבת, 15:00)
מאייורקה - חטאפה (שבת, 19:30)
קאדיס - סביליה (שבת, 22:00)

משחקי יום ראשון בספרד:

בטיס - אוסאסונה
ראיו וייקאנו - ריאל סוסיאדד
אתלטיק בילבאו - ולנסיה
אתלטיקו מדריד - אלאבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully