וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע שיכור לאימון והצהיר שהוא פורש: ההסתבכות החדשה של גבי תמאש

אקס הפועל חיפה פספס את משחק הליגה האחרון של קונקורדיה. המאמן טען שזה בגלל "סיבות אישיות", אך הנשיא חשף את מופע האימים של השחקן

תיקתקנו, 18.7/ספורט1

גם בגיל 39, גם כשהוא כבר רחוק משיאו ומשחק בליגה השנייה ברומניה, גבי תמאש ממשיך לייצר כותרות. החיבה המפורסמת של בלם הפועל חיפה לשעבר לאלכוהול סיבכה אותו פעמים רבות בעבר, וה"מסורת" נשמרה גם השבוע. לפי הדיווחים ברומניה, תמאש לא היה בסגל קונקורדיה בליגה השנייה ברומניה במשחק נגד גלוריה בוזאו.

אחרי המשחק שנערך ביום שני, המאמן אריק לינקר טען שתמאש לא היה בסגל מ"סיבות אישיות". אלא שלאחר מכן נשיא הקבוצה חשף שלפני המשחק הזה, הבלם שיהיה בן 40 בנובמבר הגיע לאימון שיכור, משהו שכבר קרה לו בעבר, והודיע שהוא מסיים את הקריירה מבחינתו. הוא נשלח לביתו כדי לקבל החלטה סופית על עתידו.

"הוא איים שהוא פורש מכדורגל ולא בטון נעים במיוחד", חשף הנשיא. אריק לינקר המאמן היה רגוע יחסית על פי הדיווח ושלח אותו לביתו. הוא ביקש ממנו שיחזור לדבר איתו אחרי שהוא קם, דבר שלא קרה. למרות זאת ,לאחר המשחק אמר לינקר ש"לגבי יש בעיה אישית, שום דבר לא קרה".

שחקן הפועל חיפה, גבריאל תמאש. יוסי ציפקיס
חיבה מפורסמת לאלכוהול. תמאש/יוסי ציפקיס

כזכור, בבחודש מאי השנה התרברב תמאש במעלליו בישראל, וסיפר שבאחד המשחקים עלה לכר הדשא כשהוא שיכור לחלוטין. "אמרתי למאמן, 'אני שיכור לגמרי'. הוא ביקש שאשחק בכל זאת", טען תמאש, "חשבתי שאני מושעה ושתיתי כל הלילה, למחרת המאמן ביקש ממני להתכונן למשחק. לא האמנתי למשמע אוזניי"".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully