וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מליקסון וחמד הפתיעו את דני קושמרו, הפועל חולון תשחק ללא קהל בגרמניה

מגיש החדשות ואוהד הפועל באר שבע קיבל חולצה והתרגש. בון הודיעה שאוהדים לא יורשו להיכנס במשחק ביום רביעי הבא. קבוצות בפורמולה 1 הביעו חשש מהמירוץ באבו דאבי בעוד חודש. חזיזה ביקר פצועים. עדכונים שוטפים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.10/ספורט1

המלחמה בעזה נמשכת במלוא המרץ והאירועים משפיעים כמובן גם על הרחוב הספורטיבי, כאשר בישראל לא מתקיימים שום אירועי ספורט. אנחנו נעדכן כאן על כל ההתפתחויות האחרונות מעולם הספורט, כולל המחוות של הספורטאים לפצועים והמפונים. מתחילת המלחמה, נרצחו ונפלו כ-1,400 חיילים ואזרחים, מניין הפצועים עומד על כ-5,400. דובר צה"ל מסר כי עודכנו עד כה 222 משפחות חטופים ו-309 משפחות חללי צה"ל.

דני קושמרו זכה לביקור מרגש

מכבי חיפה שמה זר על אנדרטאות הנופלים. מכבי חיפה, אתר רשמי
מכבי חיפה שמה זר על אנדרטאות הנופלים/אתר רשמי, מכבי חיפה

18:59: מספר קבוצות פורמולה 1 הביעו חשש מגרנד פרי אבו דאבי, שעתיד להתקיים ב-26 בנובמבר. "העימות בין ישראל וחמאס אולי ישפיע על המדינות השכנות, ואולי גם על איחוד האמירויות", נכתב באתר "מוטור ספורט". "העניין הזה נידון בשבוע שעבר באוסטין, ואז הובטח שרמת הסכנה כרגע אינה גבוהה והמירוץ מתוכנן להיערך כמתוכנן. בפורמולה 1 סירבו להגיב לידיעה".

18:15: בון הגרמנית החליטה לקיים את המשחק מול הפועל חולון ביום רביעי הבא ללא קהל, לאחר התייעצות עם המשטרה המקומית.

16:45: דין דוד, חמזה שיבלי ורועי פוקס הניחו היום את זר מועדון מכבי חיפה על האנדרטה שהקימו אוהדי הקבוצה לזכר האחים והאחיות ליציע שלא יהיו יותר עימנו. יהי זכרם ברוך.

נבחרת הוותיקים של ישראל בכדורסל. יחצ,
נבחרת הוותיקים של ישראל בכדורסל/יחצ

16:10: נבחרת הוותיקים של ישראל, בשיתוף איגוד הכדורסל ומנהלת הליגה, ממשיכה בפעילות שלה ברחבי הארץ, לטובת מפוני הדרום ועוטף עזה. היום הגיעו יניב גרין, עדי גורדון, מוטי דניאל, טל בורשטיין, פפי תורג'מן יותם הלפרין, עידו קוז'יקרו, תומר שטיינהואר, מאיר טפירו, אפיק ניסים ומורן רוט לקיבוץ נחשולים, שם פגשו, שיחקו והפעילו את ילדי קיבוץ כרמיה ומשם המשיכו למכון וינגייט, שם פגשו את מפוני שדרות ואשקלון.

דולב חזיזה מכבי חיפה. דוברות רמב"ם, אתר רשמי
נפגש עם פצועים. חזיזה/אתר רשמי, דוברות רמב"ם

15:50: אוהדים למען הדגל הינו מיזם שיזמה עמותת אוהדי הפועל באר שבע "וסרמיליה" שמטרתו לאחד ולחבר את כל אוהדי הכדורגל בארץ לגוף אחד שכל מטרתו לעזור ולחבק את חיילי צה"ל ,אנשי כוחות הביטחון ומשפחות העוטף. הסלוגן של המיזם אומר: "היום אין בית"ר, מכבי והפועל- יש רק דגל אחד שאותו כולנו אוהדים וזה דגל ישראל".

המיזם עלה לאוויר לפני כשבוע וכבר סחף אחריו מאות אוהדים מכל רחבי הארץ, מכל הקבוצות ומכל הצבעים. בימים האחרונים הצטרפו המון שחקני עבר והווה למיזם שלוקחים חלק פעיל ועושים הכל בשיתוף פעולה מלא עם קבוצת האוהדים, שכאמור צבעונית מתמיד. הקבוצה פעילה מאד והערבות ההדדית, והעזרה שמתגלית בין הקהלים השונים היא ניצחון ענק לאוהדי הכדורגל בפרט ולעם ישראל בכלל. קבוצת האוהדים הזאת דאגה להאכיל כבר אלפי חיילים (שרובם נמצאים בחזית), תרמה ספסלים ממתוגים של המיזם לעמדות רענון של חיילים, אוספת בגדים ומשחקים לילדי העוטף, עוזרת לחקלאים שנותרו לבד בשדה, מבקרת פצועים, משמחת ילדים ומשפחות שהתפנו מבתיהם, מחבקת את מתנדבי זק"א עם מארזים ומאפים, מסייעת המון בשינוע של דברים בכל רחבי הארץ ופשוט מראה כמה העם שלנו חזק, מאוחד ונרתם לכל משימה אפשרית ולכל גורם שרק פונה לעזרה, מבלי להבדיל אם הוא אוהד בית"ר, מכבי או הפועל.

להצטרפות לחצו כאן, לתרומות לחצו כאן ולטבלת ריכוז הפעילות לחצו כאן.

15:30: דולב חזיזה קשר מכבי חיפה הגיע לרמב"ם לביקור מיוחד של פצועי צה"ל המאושפזים בבית החולים בעקבות האירועים הקשים בדרום ובצפון. חזיזה טייל בין המחלקות, חילק צעיפים וחולצות לכולם בלי להתעכב יותר מידי על השאלה הבסיסית את מי הם אוהדים ועשה להם שמח בלב.

15:00: לאחר אימון הבוקר שקיימה בית"ר ירושלים היום, נפגשו השחקנים עם פרופסור אבי ריבקינד, מומחה לטראומה בבית החולים הדסה עין כרם, אשר הקים את יחידת הטראומה הראשונה בישראל. שחקני בית"ר, אשר נמצאים בעשייה שוטפת, שכוללת ליווי משפחות שכולות, ביקורים, חשיפה לסיפורים קשים וחיזוק הקהילה, קיבלו הרצאה וכלים מיוחדים על מנת לעזור להם להתמודד עם הסיטואציה.

גם קבוצת הנוער של המועדון יצאה אל מלון "דן" בירושלים, שם שוהים מאות מפונים וערכה אימון מיוחד עם הילדים. עם ההגעה למלון, התפזרו שחקני בית"ר ופשוט אספו ילדים וקראו להם להגיע לאימון כדורגל. ההיענות היתה מדהימה ולאחר כמה דקות נפגשו כולם במגרש של המלון.

שחקני קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
שחקני קבוצת הנוער של בית"ר במפגש עם מפונים/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

14:45: ארי שטיינברג יו"ר מנהלת הליגה פנה במכתב לאוהדי הכדורסל וסיפר על הניסיון להחזיר את הליגה ב-24 בנובמבר "באופן הבטיחותי ביותר שיתאפשר". איגוד הכדורסל הודיע כי הליגות השונות ייפתחו ב-3 בדצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully