וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין להם על מי להישען: השפעת הכוכבים הערבים על הדור הבא במגזר

27.10.2023 / 19:00

בתוך הדיון סביב הפוסטים של שחקנים מהמגזר בנוגע לאירועי טרור, בכירי השחקנים כמו כיאל, סבע ודאבור לא מבינים את הנזק שהם גורמים לדור הצעיר של הערבים, זה שחולם לעשות קריירה ואולי לא יזכה לקבל הזדמנות בכדורגל הישראלי

תקציר: רומניה - קוסובו 0:2/ספורט1

בכירי השחקנים במגזר הערבי לא נשמעו לאחר הטבח בעוטף עזה, גם אלה שכתבו משהו מעומעם עשו זאת כי היה מי שדרש או לחץ עליהם לעשות זאת. הקונפליקט מאחורי אי התגובה הוא ברור, הקושי להתמודד עם הסביבה לא פשוט והלחץ טבעי, אך אלה גם הרגעים בהם מתגלים בני אדם מובילים, חזקים וראויים.

בכל תקופה של פיגועי טרור הנושא עולה על הפרק, תמיד מתייחסים לאירוע ברמת השחקן עצמו והאם הוא ראוי להמשיך בנבחרת, או במקרה הנוכחי בקבוצה שלו, לאור הזעם הגדול של האוהדים. כבר עתה ברור שאחרי המלחמה היחס לא יהיה אותו הדבר לאף שחקן מהמגזר, לא בטוח שכלל תהיה סבלנות או קבלה, כאשר חלקם הגדול מבין זאת, מפעיל את קרוביו וסוכניו ועושה הכל כדי למצוא קבוצה מעבר לים כבר בינואר הקרוב.

מונס דאבור, בירם כיאל, שחקני נבחרת ישראל. GettyImages
בריחה מאחריות מינימלית. דאבור וכיאל/GettyImages

בתוך כל זאת, תמיד יש סיכוי שאפשר לשנות את הסיטואציה, אך מי שיכול לעשות זאת בוחר לברוח. קשה שלא לתהות על חוסר האחריות של בכירי השחקנים במגזר כלפי הדור הצעיר שעדיין לא עשה קריירה, ילדים מהמגזר שעדיין חולמים, הם יעמדו בפני סיטואציה בלתי אפשרית בשנים הבאות. הבריחה של הבכירים מהסיטואציה שיכולה להשפיע לא רק על הדור הצעיר של שחקני הכדורגל במגזר אלא על המגזר כולו, היא בריחה מאחריות מינימלית במדינה שנתנה להם כל כך הרבה.

מונס דאבור קפץ עם "בני העוולה" לאחר שקרוב משפחתו נפגע במהומות באל אקצא אך הפעם שותק, דיא סבע העלה פוסט נייטראלי ולא ידע על הפוסט של אשתו, בירם כיאל כבר העלה תמונות עם דגל פלסטין כשהיה בסלטיק ובחר לשתוק הפעם. אין מה להתפלא, בכירי המגזר הרוויחו הרבה מאוד כסף בקריירה והגיעו ליעד שרצו, הם מבחינתם לא צריכים לקחת חלק באירוע הזה, לא משנה מה יהיה המחיר לצעירים מהמגזר, בכדורגל ומחוצה לו. נכון שלא פשוט להעלות פוסטים כאלה ולהתמודד עם הסביבה, אך היו שחקנים מהמגזר שהעלו פוסטים ואנחנו לא זוכרים שקרה למישהו אסון נוראי בעקבות זאת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דיא סבע שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מצדיקים את הטענות נגדם. סבע/מאור אלקסלסי

יש רגעים בחיים שבן אדם צריך לדעת לקבל החלטות קשות, כאלה שהן הרבה מעבר לחלקה הפרטית והקדושה שלו, החלטות שמשפיעות על על המגזר, הדור הצעיר ואולי גם על מדינה שלמה, אך השחקנים האלה לא שם, הם בוחרים להתעסק אך ורק באינטרס האישי ולשתוק, מצדיקים את כל הטענות של הכדורגלנים היהודים לפיהם שחקנים מהמגזר כאן "רק כדי לנצל את הכדורגל והנבחרת כאן על מנת להתמקצע ולהתפרנס".

בהחלטה זאת הם פשוט גורמים נזק בל יתואר לשחקנים הצעירים מהמגזר ואלה שחולמים להיות כאלה, הם רואים איך עם הזמן הולכות להיסגר עליהם הדלתות אך בוחרים לא לקחת חלק באירוע, שחס וחלילה לא לערער את החלקה הקטנה שלהם או להקשות עליהם את החיים בתקופה הקרובה. תמיד אומרים על השחקנים הללו שהם כפויי טובה, זה הרבה יותר מכך, הם חסרי אחריות ואכפתיות קודם כל כלפי המגזר שלהם, וזה משהו שהם יצטרכו לחיות איתו כל החיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully