וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל ברקוביץ' הפגין בקריה: "לפני כניסה לעזה, תחזירו את השבויים"

בין מאות המשתתפים בהפגנה להחזרת החטופים והנעדרים נכלל גם כדורגלן העבר, שיצא בקריאה נרגשת לראש הממשלה: "תחשוב כל בוקר שהבן שלך נמצא בעזה. כניסה קרקעית לא תחזיר את החטופים"

אייל ברקוביץ' עומד דקת דומיה לזכר הדמוקרטיה הישראלית/מתוך "אופירה וברקוביץ'", קשת 12, 24 בפברואר 2023

בין מאות המשתתפים בהפגנה היום (חמישי) למען החזרת החטופים והנעדרים, נכלל גם איל ברקוביץ'. כדורגלן העבר האגדי שהפחית את הופעותיו בתקשורת מאז פרוץ המלחמה, הגיע היום להפגנה מול הקריה ויצא בקריאה לראש הממשלה בנימין נתניהו לשנות את סדרי העדיפויות, ולהעניק חשיבות עליונה להחזרת השבויים.

"הכניסה לעזה כרגע היא מיותרת. עכשיו צריך להחזיר את השבויים", אמר ברקוביץ' ל"חדשות כאן", במונולוג אמוציונלי. "לא צריך להיכנס לעזה, צריך קודם כל להחזיר את השבויים. תחשוב כל בוקר שהבן שלך נמצא בעזה, תחשוב כל לילה כשאתה הולך לישון שיש שם 250 אנשים. אין צורך להיכנס לעזה. אם נעשה את זה, עוד 200-300 חיילים ייהרגו, עוד 200 ייחטפו, צריך קודם כל לחשוב על החטופים. עזבו עכשיו את הכניסה לעזה - זה לא יחזיר לנו את 1,400 ההרוגים, זה לא יחזיר לנו את החטופים. כל הזמן מדברים 'כן להיכנס, לא להיכנס'. קודם כל תדאגו לחטופים האלה".

ברקוביץ' נמנה בשנים האחרונות עם מתנגדיו של נתניהו, והוא מרבה למתוח ביקורת נגדו בתכניתו "אופירה וברקוביץ'". כאמור, מאז ה-7 באוקטובר הפחית ברקוביץ' את הופעותיו בתקשורת, אולם כעת הוא מביע עמדה ברורה ונחרצת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully