וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מתרגלת לשגרה בצל המצב: "השחקנים ממוקדי מטרה"

26.10.2023 / 9:00

אחרי עוד שבוע לא פשוט, לקראת עוד משחק עם הכנה לא אידיאלית, בקבוצה מקווים שהשחקנים יצליחו להתנתק על המגרש מול מונאקו, ואופטימיים לקראת ההמשך. נשיא סרביה: "שמחים לארח את הגאווה של ישראל בבלגרד. כאן לא שונאים ערבים או יהודים"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.10/ספורט1

מכבי תל אביב תעלה הערב (חמישי, 22:00) למשחקה הרביעי בעונת היורוליג הנוכחית כשתתארח אצל מונאקו הצרפתית. שתי הקבוצות ניצחו שני משחקים עד כה, כשמונאקו עשתה זאת מארבעה משחקים ומדורגת מתחת לצהובים. המשחק יהיה הראשון בין הקבוצות מאז סדרת הפלייאוף הגדולה ביניהן בעונה שעברה, אותה מונאקו הכריעה במשחק החמישי וזכתה בכרטיס לפיינל פור.

אחרי עוד שבוע עמוס באמוציות, יחזרו הצהובים אל הפרקט. במועדון העריכו בזהירות כי השחקנים כבר מנוסים יותר בהתמודדות עם הרגשות ביחס למה שקורה בישראל, וכבר יודעים להתנתק כשהם עולים למגרש. "זה ממש לא פשוט, אבל אפשר להאמין שהשחקנים מרוכזים וממוקדים במטרה שמולם", אמר אחד מאנשי מכבי אמש.

מכבי תחסר גם הערב את ווייד בולדווין, שאמור לא לשחק גם במשחק ההשלמה נגד מילאנו ביום שלישי הקרוב, וייתכן שיחזור למשחק שלאחר מכן. אחרי הניצחון על פנאתינייקוס נאלצו השחקנים הישראלים והזרים להתפצל, אבל בקבוצה מקווים שבעקבות ההחלטה של הנהלת היורוליג השבוע, הם יוכלו לבנות את לוח הזמנים שלהם בצורה כזאת שתעזור להם להתכונן בצורה הטובה ביותר למשחקים.

"צריכים להבין שבימים רגילים, אנחנו יודעים פחות או יותר מתי ואיך מתאמנים כמה שבועות קדימה. יש לפעמים שינויים, אבל התוכנית די ברורה", סיפרו במכבי, "הסיטואציה שנוצרה עד השבוע גורמת לנו להתכונן כל פעם לשבוע הקרוב, וזה לא פשוט. למשל עד לפני כמה ימים לא ידענו שהמשחק נגד ריאל מדריד יידחה. מקווים שעכשיו הלוח לא ישתנה יותר מדי ונוכל קצת להתכונן קדימה".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. Miguel Ángel Polo/Valencia Basket, אתר רשמי
שגרה קצת אחרת. קטש/אתר רשמי, Miguel Ángel Polo/Valencia Basket

מונאקו פתחה את העונה ביורוליג בצורה קצת צולעת, בייחוד לאור הציפיות הגבוהות שיש מהקבוצה הצרפתית שרוצה לחזור גם העונה לפיינל פור. מונאקו קיבלה בחזרה את ג'ורדן לויד לאימונים, אך לא הוחלט האם ישחק נגד מכבי, ותקווה לקבל יותר מקמבה ווקר שנכנס לאט מאוד לעניינים.

"האימונים שלנו השבוע היו טובים", אמר סשה אוברדוביץ' לקראת המשחק. "אנחנו צריכים לחזור לאוטומטיות מהעונה שעברה. החזרה של ג'ורדן לויד היא כמו עונה חדשה בשבילנו, הוא שחקן משמעותי ונצטרך להחזיר אותו לכושר. למשחק יש טעם מיוחד בגלל העונה שעברה. לא יכולים לתת למכבי זריקות פנויות, במיוחד ללורנזו בראון ודיברתולומיאו".

מייק ג'יימס הוסיף: "הסדרה נגד מכבי בעונה שעברה הייתה טובה. זה הזמן לעבור הלאה, אנחנו בעונה חדשה, נצטרך לחבר רצף טוב ביורוליג. הקבוצה מתחילה לשחק טוב יותר, וראינו בבלגרד שיפור משמעותי. מדי פעם זה טוב לחטוף סטירה לפנים ולחזור למסלול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מייק ג'יימס מונאקו לצד ג'וש ניבו מכבי תל אביב. דני מרון
זכרונות טריים. מייק ג'יימס מול ג'וש ניבו/דני מרון

בינתיים באירופה התייחס אמש נשיא סרביה אלכסנדר ווצ'יץ' להחלטה של היורוליג לאשר למכבי תל אביב לארח בבלגרד את משחקי היורוליג שלה בזמן המלחמה בארץ.

"זה אתגר שמחכה לנו בכל פעם שיש קונפליקט דתי בעולם. הגאווה של ישראל, מכבי, תבוא לשחקן כאן בפיוניר", אמר הנשיא הסרבי, "אתם יודעים מה זה אומר ומה זה כולל. הם יודעים שאין אף אחד במדינה הזאת ששונא ערבים או יהודים. אנחנו רוצים שלום, ומנסים ליצור פה מדינה שחיה בנורמליות אחד עם השני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully