וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה סימן וי אישי ראשון, אבל קיבל הערה מהמאמן: "יצר כדור שלג"

הישראלי "ניצח" את הרוקי של הוויזארדס בקרב על המקום בחמישייה, הראה ניצוצות מהיכולת ש"בזכותה וושינגטון תגביר קצב", אבל גם קיבל מסר מאנסלד ג'וניור: "הכדור נתקע, חייב להילחם בפיתוי"

דני אבדיה מתאמן בפגרה/מתוך אינסטגרם

אחרי שבועות לא קלים שעבר בצל המלחמה בישראל ופציעה שסחב במחנה האימונים, דני אבדיה פתח הלילה (בין רביעי לחמישי) את עונתו הרביעית ב-NBA, ולצד כמה רגעים טובים, הוא והוויזארדס קיבלו גם קריאת השכמה. וושינגטון הובסה 143:120 על ידי אינדיאנה בחוץ, במשחק שהמחיש שעל אף השינויים הרבים בסגל והפנים החדשות בקבוצה, בכל הקשור להגנה יש לה עוד דרך ארוכה.

אבדיה, אולי השומר הטוב ביותר של וושינגטון בעונה שעברה, פחות בלט בצד ההגנתי, אבל רשם כמה מהלכים חיוביים בהתקפה. הוא סיים עם 9 נקודות (4 מ-8 מהשדה, 1 מ-2 מהעונשין), 7 ריבאונדים, 5 אסיסטים, חטיפה ושני איבודים) ב-21 דקות, כשהוא מראה את האיכויות שלו במגרש הפתוח, שלא תמיד באו לידי ביטוי בעבר. "היכולת של דני אבדיה להוציא מסירות מדויקות קדימה, בולטת מאוד בפתיחת המשחק. אם הוא יתמיד בכך, הוא יעזור לוושינגטון לעמוד במטרה שלה להגביר את הקצב ולרוץ יותר העונה", ניתח כתב "NBC" צ'ייס יוז.

מבחינתו של יוז, אבדיה כבר "ניצח" בקרב האישי הראשון שלו העונה, כשהרוויח את המקום בחמישייה לפני הרוקי בילאל קוליבאלי, איתו התחרה. "מאז שאבדיה נבחר בדראפט, הוא פתח כבר שלושה מחנות אימונים עם תחרות על החמישייה, ו'ניצח' בכל שלושת המקרים. כנראה שהשיקול המרכזי בכך הוא ההתאמה שלו לשאר שחקני החמישייה".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול באדי הילד, אינדיאנה פייסרס. Dylan Buell, GettyImages
יש לאן לשאוף. אבדיה/GettyImages, Dylan Buell

כך או כך, בוושינגטון מצפים מאבדיה ולמעשה מכל הקבוצה להיראות טוב יותר, לא רק בצד ההגנתי, אלא גם בהתקפה. "היו לדני כמה רגעים טובים. אחד היתרונות שלו זה המשחק לעומק, והיו לו כמה מהלכים כאלה היום, שזה טוב", ניתח מאמן וושינגטון ווס אנסלד ג'וניור, והעיר: "לא אהבתי שהכדור קצת נתקע היום. זה קרה לקוזמה, זה קרה לדני בכמה מהלכים, וגם לג'ורדן פול. יש לזה אפקט של כדור שלג, ואנחנו צריכים להילחם בפיתוי הזה להחזיק את הכדור יותר מדי, לדאוג שהכדור כל הזמן יהיה בתזוזה - כי כשאנחנו עושים את זה, אנחנו די טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully