וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכת פתיחה: וושינגטון הובסה באינדיאנה, 9 נקודות לדני אבדיה

הפורוורד הישראלי פתח היטב, נחלש במחצית השנייה יחד עם שאר הקבוצה, וראה את הפייסרס משיגים ניצחון 120:143 במשחק פתיחת העונה. הוסיף 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים ב-21 דקות. ברוס בראון (24 נקודות) וטייריס הליברטון (20 ו-11 אסיסטים) כיכבו מנגד

דני אבדיה מתאמן בפגרה/מתוך אינסטגרם

ברוך הבא לעונת 2023/24: דני אבדיה ו-וושינגטון וויזארדס פתחו הלילה (בין רביעי לחמישי) את העונה עם הפסד 143:120 לאינדיאנה בחוץ, במשחק שאפשר לחלק לשני חלקים הן ברמה הקבוצתית והן ברמה האישית.

אבדיה שהגיע למשחק אחרי החוזה החדש שקיבל מהוויזארדס ובצל המלחמה בישראל, פתח בחמישייה וסיים עם 9 נקודות (4 מ-8 מהשדה, 1 מ-2 מהעונשין), 7 ריבאונדים, 5 אסיסטים, חטיפה ושני איבודים) ב-21 דקות - במהלכן הראה ניצוצות התקפיים, אבל דווקא פחות בלט בחלק ההגנתי.

גם הוא כמו כל הקבוצה, נראה הרבה יותר טוב במחצית הראשונה. זה התחיל בצורה מבטיחה, כשאבדיה חילק שני אסיסטים מהירים ותרם גם שני סלי שדה, כשהוא מנצל את היכולות שלו במגרש הפתוח, ולאט לאט ממלא את דפי הסטטיסטיקה בשלל קטגוריות. הוויזארדס סיימו את הרבע הראשון ביתרון 5 והציגו שטף התקפי מרשים, שנעצר מעט ברבע השני בו השליטה עברה לצד של המארחת, שירדה להפסקה ביתרון 5 כשאבדיה נראה בקצב טריפל דאבל עם 5 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים - והכל ב-10 דקות.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
פתיחה מבטיחה, והירדמות. אבדיה/רויטרס
ברוס בראון, אינדיאנה פייסרס. Dylan Buell, GettyImages
יופי של בכורה לאלוף והמצטרף הטרי. ברוס בראון/GettyImages, Dylan Buell

אבל המחצית השנייה כאמור הייתה כל כולה בשליטה של הפייסרס. טייריס הליברטון ניהל את המשחק בחכמה, האלוף והמצטרף הטרי ברוס בראון לקח על עצמו הרבה בהתקפה, ורבע שלישי של 28:37 לאינדיאנה העניק לה יתרון בטוח לקראת הרבע האחרון. ב-12 הדקות האחרונות הוויזארדס ניסו לחזור לעניינים, אבל שלשות של ארון נייסמית' וברוס בראון סגרו עניין באופן סופי.

בראון חגג הופעת בכורה מרשימה במדי אינדיאנה עם 24 נקודות (8 מ-11 מהשדה), בעוד הליברטון סיפק 20 לצד 11 אסיסטים. גם בנדיקט מאטורין (18) ובאדי הילד (14) תרמו את שלהם.

מנגד, את וושינגטון הובילו קייל קוזמה עם 25 נקודות, ג'ורדן פול שקלע 18 בבכורה באחוזים לא מרשימים (7 מ-18 מהשדה, 0 מ-6 מהשלוש) וטיוס ג'ונס שתרם 16 ו-6 אסיסטים.

הוויזארדס ימריאו כעת חזרה לוושינגטון, שם יארחו את ממפיס למשחק הבית הראשון שלהם העונה, בלילה שבת לראשון מול ממפיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully