וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליקס הרגיע: "רק מכה קלה". פרמין: "חווה דברים שלא דמיינתי"

הפורטוגלי של ברצלונה יהיה כשיר לקלאסיקו בשבת, כובש השער השני מול שחטאר נהנה מכל רגע וזכה לשבחים מצ'אבי: "אוהב אותו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.10/ספורט1

ברצלונה החבולה והחסרה הצליחה לעבור בקושי רב את המשחק הערב (רביעי) מול שחטאר דונייצק ללא פציעות נוספות וגם הבטיחה כמעט סופית את מקומה בשמינית גמר ליגת האלופות. ז'ואאו פליקס אמנם נאלץ לצאת בדקה ה-75 לאחר שנפגע, אבל הפורטוגלי הרגיע בעצמו כי מדובר במכה בלבד והוא יהיה כשיר לקלאסיקו הגדול מול ריאל מדריד בעוד שלושה ימים. גם פראן טורס, שכבש את השער הראשון בניצחון 1:2 והקדיש את השער לסבתו, התאושש ממכה שספג בבטנו לקראת הסיום.

המאמן צ'אבי התייחס גם הוא לפציעה והבהיר: "אין צורך לחשוש, זה נראה שמדובר בחבלה קלה בלבד. ז'ואאו אמר את זה בעצמו. אני מקווה שאין סכנה לגביו. עשינו את המשחק קשה לקראת הסוף, כמעט שילמנו על כך שלא כבשנו את השלישי. אני שמח עבור פרמין, הוא עובד קשה ויש לו את היכולות. אני אוהב אותו. לגבי שבת, נראה מה יהיה. הוא כובש וזה חשוב, כרגע נהנה מזה".

פרמין לופס שחקן ברצלונה חוגג שער. רויטרס
חי את החלום. פרמין לופס/רויטרס

פרמין לופס הצעיר חגג שער בכורה נהדר בליגת האלופות, נבחר למצטיין במשחק ואמר בסיום: "אי אפשר לצפות לכזה דבר, אני חווה דברים שלא דמיינתי, אבל עבדתי קשה בשביל זה כל חיי ואני מגשים את החלום. אני שמח שעזרתי להשיג את המטרה. יש לי חיבור טוב עם צ'אבי ואני מרגיש טוב בקישור. עכשיו הראש בקלאסיקו. להבקיע נגד ריאל? אנסה לעזור לקבוצה, ואם זה יקרה עם שער אז מה טוב".

הבלם איניגו מרטינס: "אם הקבוצה הזו בכושר טוב, היא יכולה לנצח כל יריבה. ברצלונה עברה שנתיים בלי להעפיל לשמינית גמר ליגת האלופות וכרגע אנחנו על סף השלמת המשימה. התחושות טובות ועכשיו זה הזמן לחשוב על ריאל מדריד. היום הרגשתי את העייפות, ככה זה כשמשחקים ברצף אחרי שבעה חודשים שבקושי שיחקתי. זה נורמלי. אני שמח שיכולתי לשחק ולעזור לקבוצה. יש לנו הרבה פצועים, אבל גם את הניסיון לצלוח את זה ולהמשיך קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully