וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הויבאך במסר מחזק: "אתם תהיו חזקים מתמיד, מצפה להגיע בקרוב"

הבלם הגרמני, ששיחק שלוש שנים במכבי נתניה ומאוד התחבר למדינה: "לא יכול לדמיין את מה שאתם עוברים, מחשבותיי תמיד יהיו איתכם"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.10/ספורט1

הבלם הגרמני טים הויבאך, ששיחק במכבי נתניה במשך שלוש שנים בין 2017 ל-2020, שלח מסר חם לאוהדי הקבוצה ולתושבי ישראל. הויבאך בן ה-35, שמשחק כיום להנאתו בליגה השישית בגרמניה, הביע את תמיכתו בישראל כאשר מסר באמצעות המועדון את ההודעה הבאה:

"יהלומים יקרים, אני לא יכול לדמיין את מה שאתם עוברים בשבועות האחרונים. מחשבותיי תמיד יהיו איתכם. אני יודע שאתם תתגברו ותהיו חזקים מתמיד. אני מצפה להגיע לישראל בקרוב, אני אוהב אתכם ותמיד איתכם", אמר.

בתוך כך, כחלק מהפעילויות הרבות של קבוצות ליגת העל והלאומית למען המדינה ותושביה, שחקני עירוני קריית שמונה הגיעו היום לאחר אימון הבוקר לישוב גבעת חיים, שם מתארחים ילדי ותושבי עוטף עזה. השחקנים, יחד עם מאמן הקבוצה שי ברדה ומאמן הכושר של הקבוצה ג'ורדן סעדה, העבירו לילדי העוטף אימון כדורגל קל ולאחר מכן ערכו מספר טורנירים משותפים יחד עם הילדים.

מאמן הקבוצה שי ברדה מסר לאחר הפעילות: "קצת קשה להסביר את התחושות אחרי פעילות שכזו. מציאות מוזרה שכזו שבה מפוני הצפון באים לשמח את מפוני הדרום וזה באמת אבל באמת המעט שיכלנו לעשות עבורם אחרי התופת שעברו. מקווה שכולנו יחד נצא לדרך חדשה עתיד חדש ושיחד ננצח! עם ישראל חי!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully