וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלכו לאיבוד: מכבי תל אביב הובסה 107:79 במונאקו

בראון איבד בלי סוף, ההגנה לא מצאה את עצמה ומכבי תל אביב הובסה במונאקו במשחק חד צדדי. מייק ג'יימס חגג לפני שירד למנוחה מוקדמת על הספסל. בשבוע הבא קטש ושחקניו יצטרכו שיפור דרסטי נגד מילאנו בחוץ

מכבי תל אביב הפסידה הערב (חמישי) 107:79 למונאקו בחוץ והיא במאזן 2:2 אחרי ארבעה מחזורים ביורוליג. הצהובים חזרו לאולם בו סיימו את דרכם ברבע גמר הפלייאוף בעונה שעברה, הצליחו להוות במשך כמה דקות ברבע הראשון, אבל איבדו אחיזה בשלב מוקדם.

מונאקו שהגיעה לפרקט אחרי שני ניצחונות יורוליג רצופים, ניצלה את כל נקודות התורפה של מכבי תל אביב. היא הצליחה לכפות על לורנזו בראון איבודים ולא אפשרה לו להיכנס לעניינים, היא ייצרה נקודות קלות לאורך כל 40 הדקות - מכל מקום וטווח - ומייק ג'יימס אמלל את כל השומרים שלו.

ווייד בולדווין שוב לא שיחק הערב בגלל פציעה, אבל גם הוא לא היה מונע ממכבי תל אביב הפסד. בשבוע הבא עודד קטש ושחקניו ייצאו למילאנו למשחק השלמה וכדי לנצח הם יהיו חייבים שיפור עצום.

שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון, מול שחקן מונאקו, יאקובה אוואטרה. AS Monaco Basket, אתר רשמי
תבוסה כואבת בצרפת. בראון/אתר רשמי, AS Monaco Basket

קלעו למכבי תל אביב: לרונזו בראון 14 ו-5 איבודים, אנטויוס קליבלנד 14, רומן סורקין 10, ג'וש ניבו 10 ו-9 ריבאונדים, חסיאל ריברו 8, בונזי קולסון 6, רפי מנקו 6, תמיר בלאט 5 נקודות, 8 אסיסטים ו-4 איבודים, ג'יימס ווב 4, ג'ון דיברתולומאו 2. עומר מאייר וג'ייק כהן שיחקו ולא קלעו.

קלעו למונאקו: מייק ג'יימס 24 (10/16 מהשדה), אלפא דיאלו 18, אלי אוקובו 17 ו-6 אסיסטים, ג'ון בראון 11 ו-8 ריבאונדים, ג'רון בלוסומגיים 10, קמבה ווקר 10, יאקובה אוואטרה 6, מאם ג'ייטה 5, דונטה הול 4, דונטאס מוטיונאס 2.

תמיר בלאט, מכבי תל אביב. AS Monaco Basket, אתר רשמי
8 אסיסטים, אבל גם 4 איבודים. בלאט/אתר רשמי, AS Monaco Basket

רבע 1

ניבו אמנם קבע את הנקודות הראשונות במשחק, אבל בהמשך בראון איבד פעמיים ומכבי תל אביב נראתה מפוזרת, מה שסייע למונאקו לעלות ל-2:5. לשמחתם של הצהובים, גם שחקני המארחת הרבו לקבל החלטות לא טובות ושלשה של בראון קבעה 7:7. בדקות הבאות שתי הקבוצות הצליחו לייצר זריקות יותר טובות ומונאקו עלתה ל-9:13 ובהמשך ל-13:18 עם שלשה של ג'יימס. סורקין ובלאט עלו על הלוח, אבל חורים עמוקים בצבע אפשרו לצרפתים לקלוע נקודות קלות ובסיום הרבע הראשון 23:27 למונאקו.

רבע 2

שלשה של אוקובו העלתה את מונאקו ל-24:32 ובהמשך המקומיים עלו ליתרון דו ספרתי ראשון: 25:36, כשעל השעון 7:16 למחצית. מונאקו טיפסה לפלוס 15, מכבי הורידה ל-40:29 ואוואטרה קלע שלשה. סורקין הוריד עם קליעה מחוץ לקשת, רק כדי לראות את ג'יימס קולע נקודות קלות בליי אפ בצד השני. ההפרש של הביתיים המשיך לנוע סביב 11-14 נקודות ובסיום המחצית 38:52 למונאקו.

ג'ון דיברתולומאו, מכבי תל אביב. AS Monaco Basket, אתר רשמי
שום דבר לא עבד למכבי תל אביב הערב/אתר רשמי, AS Monaco Basket

רבע 3

שלשה של ג'יימס בפתיחת המחצית השנייה העלתה את מונאקו ליתרון השיא שלה עד אותו שלב: 38:55. אבל הצרפתים לא עצרו שם ומהלך של 3 נקודות של דיאלו קבע פלוס 20. מכבי נראתה משותקת, איבדה כדורים והחטיאה זריקות. ג'יימס עשה ככל העולה על רוחו והקבוצה הביתית כבר עלתה ל-40:67 ואחר כך ל-44:74. בסיום הרבע השלישי 57:85 למונאקו.

רבע 4

הרבע האחרון היה גארבג' טיים במיטבו. מכבי שחררה כל רסן בהגנה שגם ככה הייתה רעה, גם מונאקו הרפתה ושחקני ספסל נשלחו לקצת הסרת חלודה וצבירת דקות על הפרקט. בסיום 79:107 למונאקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully